סיבוס עולה בקמפיין שילוט ודיגיטל בהיקף של כ-2 מיליון שקל

הקמפיין מדגיש את סל השירותים הרחב ומגוון שיתופי הפעולה אליהם חברה סיבוס בשנה האחרונה

שילוט בצומת עלית. קמפיין חוצות של סיבוס. צילום: יח"צ

סיבוס עולה בקמפיין שילוט ודיגיטל לקראת הקיץ בהיקף של כ-2 מיליון שקל. הקמפיין מדגיש את סל השירותים הרחב ומגוון שיתופי הפעולה אליהם חברה סיבוס בשנה האחרונה. המסר המרכזי בקמפיין: עם סיבוס בקיץ הזה יש לכם הכל – 7,000 מסעדות בפריסה ארצית, שיתוף פעולה עם Wolt ושוברים למגוון רשתות ואתרי מזון.

הקמפיין יעלה בפרסום חוצות במיקומים מובילים ברחבי תל אביב, גבעתיים ור”ג- ביניהם: שילוט בצומת עלית, צומת עזריאלי וכן במדיות דיגיטליות.

קרן וייזמן, סמנכ”לית השיווק של חברת סיבוס ציינה: “בשנה וחצי האחרונות הרחבנו בצורה משמעותית את סל השירותים שלנו על מנת להתאים לצרכים של לקוחות הקצה במעבר לעבודה היברידית המתחלקת בין הבית למשרד. כל זאת לצד היצע של 7,000 מסעדות בפריסה ארצית וצירוף של מיזמי אוכל המתחדשים כל הזמן. השנה נמשיך לפעול להרחבת סל השירותים המשתנה עבור מגוון לקוחותינו”.

קמפיין החוצות של סיבוס. צילום: יח"צ
קמפיין החוצות של סיבוס. צילום: יח”צ

חברת סיבוס המספקת שירותים ליותר מ-3,000 חברות ו-350 אלף עובדים במגוון שירותים בעולמות ניהול תקציבי ארוחות, מתנות רווחה ו-wellbeing של העובדים, הרחיבה בשנה האחרונה את  סל השירותים עבור לקוחותיה וחברה לשיתופי פעולה מגוונים המספקים ללקוחות סיבוס מנעד רחב של שירותים, ביניהם: רכישת שוברים ברשתות שופרסל, רשת הפארם Be, ויקטורי, סופר יודה, רשת המרכולים am:pm , מיזם SHOOKIT, דרך היין, יאמי וכן רשת מקדונלדס.

כמו כן, לאחרונה, הרחיבה סיבוס את ההיצע הקולינרי ללקוחותיה וצירפה לשורותיה את כל מסעדות קבוצת R2M (קופי בר, בייקרי,  דליקטסן, הוטל מונטיפיורי והרצל 16), מייסון קייזר, ממותגי  הבולונז’רי והפטיסרי מהמוערכים בעולם, דלי ריי, רשת מעדניות חדשה של השף עומר מילר ונוספים.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*