סיבוס משיקה אתר מסעדנים חדש

האתר מושק בהשקעה של יותר מ-400 אלף שקל. יאפשר למסעדנים לנהל את הזמנות המשלוחים וה-TA במסעדה, לבנות ולנהל באופן עצמאי את פרופיל המסעדה, להפיק דוחות ועוד

רשימת ניהול למסעדה באתר סיבוס למסעדנים
רשימת ניהול למסעדה באתר סיבוס למסעדנים

לאחר שהשיקה את אקדמיית סיבוס המספקת סדנאות והדרכות למסעדנים במגוון נושאים, חברת סיבוס ממשיכה להוביל את התכנית לחיזוק הקשר שלה עם קהילת המסעדנים, תוך הקניית ערכים מוספים לתחום פעילותם. החברה משיקה בימים אלו, לאחר פיילוט מוצלח, אתר חדש למסעדנים המכיל פיצ’רים ייחודיים, ביניהם: עמוד ניהול הזמנות המאפשר למסעדנים לקבל חיווי בזמן אמת אודות נתוני ההזמנות למסעדה במשלוחים ו-TA ומאפשרת לו לדעת אילו מנות לתעדף ולשלוח להכנה; פרופיל מסעדה – המאפשר למסעדנים להעלות תמונות, מסמכים ותעודות שונות, תוך שימת דגש על מסמכים שתוקפם יכול לפוג, כגון תעודת כשרות; הפקת דוחות יומיים/חודשיים בהתאם לרמות פירוט שונות, למשל: דוחות המציגים את כלל העסקאות עבור תאריכים נבחרים או סיכום ההכנסות בהתאם לסוג העסקה – TA/משלוח/ישיבה.

עלות ההשקעה של חברת סיבוס באתר מוערכת ביותר מ-400 אלף שקל. האתר החדש יצטרף למערך האופרציה הרחב שמפעילה החברה עבור המסעדנים, הכולל: מוקד תמיכה ושירות, מנהלי תיקי לקוחות אישיים לצוות, ניהול חשבוניות ועוד. האתר מושק לאתר פיילוט מוצלח מול מספר מסעדות נבחרות.

דותן מצר, סמנכ”ל לקוחות מסחריים סיבוס: “חברת סיבוס רואה עצמה שותפה לדרך של קהילת המסעדנים ולכן שמה בראש מעיינה את חיזוק הקשר עם הקהילה תוך ייעול ושיפור תהליכי עבודה קיימים. כחלק מתכנית רחבה להעמקת הקשר עם הקהילה, שדרגנו את השירות שאנו מעניקים כיום למסעדנים והקמנו עבורם אתר חדש ומשודרג המספק להם כלים פרקטיים ועכשווים לניהול יעיל, זמין ומהיר לעסק שלהם”.

דוחות עסקאות באתר סיבוס
דוחות עסקאות באתר סיבוס

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*