סיבוס משתפת פעולה עם רשת דרך היין

במסגרת שיתוף הפעולה יוכלו לקוחות סיבוס לרכוש באמצעות חשבון הסיבוס גם באתר של רשת דרך היין. הרשת משווקת מבחר מגוון של יינות ואלכוהול מהארץ ומהעולם

חברת סיבוס יוצאת בשיתוף פעולה עם רשת היין והאלכוהול – דרך היין. במסגרת שיתוף הפעולה יוכלו לקוחות סיבוס לרכוש באמצעות חשבון הסיבוס גם באתר של רשת דרך היין. רשת דרך היין משווקת מבחר מגוון של יינות ואלכוהול מהארץ ומרחבי העולם: צרפת, איטליה, ספרד, גרמניה, אוסטריה, פורטוגל, יוון, ישראל, סקוטלנד, אירלנד ועוד. נוסף על כך, גם יינות ייחודיים שנולדו משיתוף פעולה בין דרך היין לבין היקבים המובילים בישראל – ספיישל אדישן.

לדברי קרן וייזמן, סמנכ”לית השיווק בחברת סיבוס: “אנו ממשיכים להרחיב את מעגל השותפים העסקיים שלנו ולהעניק ללקוחותינו ערכים מוספים המותאמים לתקופה”.

השירות יינתן ללקוחות סיבוס בכפוף למדיניות כל חברה. החברה מספקת שירות ליותר מ-3,000 חברות בפריסה ארצית. סיבוס הרחיבה את סל השירותים עבור לקוחותיה וחברה לשיתופי פעולה נוספים כמו שיתוף הפעולה עם וולט, רכישת שוברים ברשתות שופרסל, רשת הפארם Be, ויקטורי, סופר יודה, רשת המרכולים am:pm , מיזם SHOOKIT , מכולת האחים וכן רשת מקדונלדס המאפשרת מעתה ללקוחותיה לשלם באפליקציית ובאתר מקדונלד’ס באמצעות חשבון הסיבוס. בנוסף, סיבוס אף חברה לשיתוף פעולה עם ארגון לתת ואפשרה לעובדים לתרום מתקציב הסיבוס שלהם.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*