סוגת משיקה: תבשיל אישי המוכן ברגע

הסדרה החדשה כוללת שלוש מנות נודלס בכוס: בטעם פיקנטי, בטעם ירקות ובטעם עוף

תבשיל אישי של סוגת בשלושה טעמים. צילום: יח"צ

חברת סוגת ממשיכה בהרחבת פורטפוליו המוצרים שלה ומשיקה סדרת מוצרים חדשה בשם תבשיל אישי. הסדרה החדשה, שתשווק לחנויות ברחבי הארץ החל מחודש נובמבר, כוללת שלוש מנות נודלס בכוס, שנבחרו על ידי שפים מטעם סוגת: נודלס בטעם פיקנטי, נודלס בטעם ירקות ונודלס בטעם עוף.
מדובר באוכל מוכן ברגע, שמהווה פתרון קל וטעים לארוחה מהירה ונוחה במיוחד לשימוש בכל מקום – בעבודה, בלימודים או בדרכים. לאריזה מצורפת כפית-מזלג הממוקמת בצד החיצוני, כך שאין צורך להכניס את היד לתוך האריזה, ללכלך את האוכל ולהתלכלך מהתיבול.

המכסה המצורף מאפשר סגירה קלה של האריזה לאחר מזיגת המים החמים, במקום להניח צלחת או כלי אחר כדי לאטום טוב יותר את סגיר האלומיניום. המכסה משמש גם לאחסון התבשיל המוכן לאחר הפתיחה. אטריות הנודלס שנבחרו לסדרה הן אטריות קצרות, כך שקל ונוח לאכול אותן בעזרת הכפית-מזלג ישר מתוך האריזה. אריזות תבשיל אישי שוקלות 65 גרם, בעלות כשרות בד”צ – בית יוסף וישווקו בכל רשתות השיווק, המינימרקטים והמכולות.

גיא פרופר מנכ”ל סוגת: “חברת סוגת ממשיכה להתרחב, הסדרה החדשה, תבשיל אישי, מספקת מענה עבור צרכנים רבים אשר מעוניינים בתבשילים מוכנים כתחליף לארוחת צהריים או נשנוש בין ארוחות. המוצר החדש עונה על הצורך של שימושיות ונוחות. בפיתוח המוצר ואריזתו חשבנו גם על הצרכן, שיהיה לו קל ונוח עם האריזה שתאפשר לו גם שימור של תוכן המנה לאחר החימום וגם כפית/מזלג נלוות הנמצאת מחוץ לאריזה ולא בתוכה”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*