סדנאות ויסקי בבר הוולטר החדש

במסגרת ההשקה של בר Walter Whiskey & Cigar מבית הוויסקי-בר מוזיאון, ייערכו סדנאות ויסקי של המותג גלנליווט בהדרכת מיטב המומחים

בר הוולטר. צילום: אנטולי מיכאלו
בר הוולטר. צילום: אנטולי מיכאלו

גלנליווט, מותג הוויסקי, והוויסקי בר – וולטר חוברים לראשונה לשיתוף פעולה אסטרטגי ומשיקים את את ה-Walter Whiskey & Cigar – בר, ויסקי וסיגר.

הבר החדש ממוקם במתחם שרונה, בסלון מעוצב היוצא אל מרפסת חיצונית המשקיפה על הנוף התל-אביבי, ומציע חוויה הכוללת תפריט וויסקי על טהרת גלנליווט, תפריט שף ומגוון סיגרים לרכישה. הבעלים אומרים כי הבר עוצב בקפידה במטרה להעביר את חווית המותג דרך הגוונים, החומרים והטקסטורות, ולהעניק לחובבי הוויסקי והסיגרים מקום בו יוכלו להתרווח וליהנות מסיגר טוב, ויסקי משובח ואוכל קליל ממטבח השף.

עיצוב ייחודי בבר הוולטר. צילום: אנטולי מיכאלו
עיצוב ייחודי בבר הוולטר. צילום: אנטולי מיכאלו

בוולטר אף מוצעים למכירה פריטי לבוש ואביזרים אקסקלוסיביים במיתוג גלנליווט כמו מעילי עור, תיקים יוקרתיים וארנקים. צוות הבר מורכב ממומחי ויסקי וסיגרים שמעוניינים לייצר עבור הלקוחות חווית אירוח יוצאת דופן.

במסגרת השקת הוולטר ייערכו סדנאות ויסקי בהדרכת אושיות וויסקי, במהלכן יגלו המשתתפים את קורותיו של המותג גלנליווט וייהנו מחוויה אלכוהולית וקולינרית משובחת. בסדנאות יטעמו המשתתפים 5-6 סוגי וויסקי גלנליווט משובח, כמו: פאונדרס ריזרבס, גלנליווט 15 שנה, גלנליווט 18 שנה, גלנליווט נאדורה-ריינג’, גלנליווט נאדורה-אולורוסו.

סדנת וויסקי - וויסקי-בר וולטר. צילום: אנטולי מיכאלו
סדנת וויסקי – וויסקי-בר וולטר. צילום: אנטולי מיכאלו

לצד הוויסקי יוגש תפריט טעימות של מנות משתנות ממטבח השף של הוויסקי בר-מוזיאון, ביניהן: קרפצ’יו פילה בקר, לקט פטריות מושחמות, פטה כבד, סינטה מעושנת, סביצ’ה סלמון ועוד.

עלות – 180 שקל לאדם.

תאריכים: 13.3.18, 23.4.18  ועוד…

התכנסות בשעה 19:00 בערב. תחילת הסדנה ב 19:30.


Walter Whiskey & Cigar, by The Glenlivet

דוד אלעזר 27, מתחם שרונה, תל אביב

טל’: 03-9551105

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*