ניל מג’סטיק משיקה משקה בטעם מוחיטו

FRESH BAR MOJITO - משקה מוחיטו מוגז בטעם לימון ליים עם עלי מנטה בפחית, ללא אלכוהול. עלות קמפיין הפרסום נאמדת בכ-1.5 מיליון שקל

Fresh bar mojito - משקה בטעם מוחיטו. צילום: יח"צ
Fresh bar mojito - משקה בטעם מוחיטו. צילום: יח"צ

חברת ניל מג’סטיק משיקה בישראל את Fresh bar mojito – משקה מוחיטו מוגז בטעם לימון ליים עם עלי מנטה בפחית וללא אלכוהול. המשקה הלטיני  הפופולארי ברחבי העולם עושה עלייה בימים אלה לישראל ובחברה אומרים כי הוא כובש את הברים והמסעדות בארץ. היתרון הגדול – מהיום כבר אין צורך בנהג תורן אחרי כל בילוי לילי או מסיבה טובה. המשקה מעניק את האלטרנטיבה המושלמת למשקה אלכוהולי בכל יציאה מהבית.

Fresh bar mojito עשוי מחומרי טעם וריח טבעיים ואינו מכיל צבעי מאכל או נתרן. ייחודו בא לידי ביטוי בטעם ובניחוח הלמון ליים, המוכר בזכות טעמו המעודכן הנחשב לסוג לימון השייך למשפחת ההדרים.

Fresh bar mojito - משקה בטעם מוחיטו. צילום: יח"צ
Fresh bar mojito – משקה בטעם מוחיטו. צילום: יח”צ

לדברי האני נבסו, מנכ”ל חברת ניל מג’סטיק: “כבעלי ניסיון עשיר בתחום המשקאות, זיהינו בשנים האחרונות בקרב הקהל הצעיר צורך הולך וגובר במשקה הנותן מענה אלטרנטיבי, בדמות קוקטייל מרענן וכייפי, אבל כזה שאינו מכיל אלכוהול”. לדבריו, “פרש בר מוחיטו נותן לקהל שלנו יכולת בחירה מושלמת ועונה בדיוק על הצורך הזה של החלופה לאלכוהול, ערבוב או משקה קל בטעם לימון ליים מוגז”.

המשקה מגיע אל המדפים בפחית ירוקה מעוצבת בשפה טרנדית וצעירה. ההשקה תיתמך בקמפיין פרסום, בפעילות יחסי ציבור רחבה ואירועי קידום מכירות, במסגרתם תינתן חסות בברים נבחרים ברחבי הארץ ובפסטיבלים, שלטי פרסום, קמפיין דיגיטל ורשתות חברתיות. עלות הקמפיין נאמדת בכ-1.5 מיליון שקל.

רכיבים: קלוריות: 39 מ”ל ל-100 גרם,  9.6 סוכרים, ללא נתרן, חומרי טעם וריח טבעיים. כמות בפחית: 330 מ”ל.

המלצת הגשה: לשים בפריזר 26 דקות לפני הטעימה הראשונה.

מחיר – 5-8 שקלים. כמות בפחית: 330 מ”ל.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*