כלים מעוצבים לפסח בחנות האון ליין Cooks & Looks

מוצעים כלים של אמיל הנרי (צרפת), צ'רצ'יל (אנגליה), דגרן (צרפת) וכוסות מטורפות של בורמיולי רוקו ובורמיולי לואיג'י. הנחה של 10% על כל הרכישות באתר עד סוף חג האביב

הצלחות של cooks looks. צילום: יח"צ

Cooks & Looks היא חנות און ליין חדשה שהושקה לפני כמה חודשים על ידי יעקב סוכנויות, אחת מיבואניות כלי המטבח וההגשה הוותיקות בישראל, המייצגת מגוון יצרניות בינלאומיות מהמובילות בעולם בתחום זה, אשר משווקת את מוצריה המקצועיים למגוון מסעדות, בתי מלון ורשתות חנויות לכלי בית.

טאג’ין באתר cooks looks. צילום: יח”צ

בחברה אומרים שהם לא עוד חנות און ליין לכלי בית, אלא חנות “לכאלו שמתרגשים מבישול, אפייה ואירוח, שמאפשרת לקהל הפרטי לרכוש כלים ומותגים מקצועיים ויוקרתיים שיכלו להשיג עד כה רק בחנויות מתמחות בחו”ל”, כמו למשל, כלים של אמיל הנריEmile Henry (צרפת), צ’רצ’ילChurchill (אנגליה), דגרןDegrenne (צרפת), וכוסות מטורפות של בורמיולי רוקו ובורמיולי לואיג’י (איטליה) ומותגים נוספים.

בין הכלים ניתן למצוא כלים לאפיית לחמים, באגטים ושאר מאפים של אמיל הנרי, אשר הודות לקרמיקה הייחודית ולצורתו החכמה, מאפשרים לאופה לחם תנאים אידאליים – הקרמיקה מוליכה חום באופן אחיד, והמבנה של הכלי שומר על הלחות ומייצר סירקולציה של אוויר – הסביבה שנוצרה בתוך הכלי מדמה תנאי אפייה ממש בדומה לאלו שבתנור אבן מסורתי. התוצאה – כיכר לחם, אוורירית, פריכה וזהובה.

עוד אפשר למצוא בחנות האון ליין טאג’ינים לכיריים ולאינדוקציה, סירים לתבשילי קדירה, תבניות לעוגות ולפשטידות, אבן לפיצה, כלים מתמחים לצלייה, לאידוי ועוד, גם הם מבית היוצר של אמיל הנרי, אשר בנוסף למגוון הפתרונות הפרקטיים לבישול, ניתן ואף מומלץ להגיש את הכלי המרהיב ישירות לשולחן האוכל.

בנוסף ניתן למצוא בחנות, כלי שולחן וצלחות של המותג האנגלי צ’רצ’יל ושל המותג הצרפתי דגרן וכמובן גביעים, כוסות לשתייה קלה וחריפה מזכוכית קריסטל מתוצרת בורמיולי, איטליה.

החנות מציעה גם מוצרים משלימים כמו צנצנות לאחסון, סכינים של סלטר הבריטית, אביזרי עיצוב, קומקומי תה, קרשי הגשה דקורטיביים ועוד.

לקראת פסח מציעים ב Cools & Looks הנחה גורפת של 10% על כל הרכישות באתר עד סוף החג (גם בקניות חוזרות) ושישה גביעי קריסטל מתנה למי שירכוש מעל 699 שקל עד סוף החג.

כוסות cooks looks. צילום: יח”צ

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*