מקור הכוסמין – סדרת מוצרים מקמח מלא: בייגלה, פסטות, קרקרים, קמחים ופתיתים

המותג מנגיש לציבור הישראלי מבחר ומגוון של מוצרי כוסמין, כתחליף לחיטה רגילה, והמטרה המוצהרת היא להגיע לכל בית בישראל עם מזון בריא יותר, איכותי יותר ובמחירים לכל כיס

ביסקוויטים מקמח כוסמין - פתי בר. צילום" יח"צ

כחלק מהמגמה העולמית של צריכת מזון בריא ואיכותי יותר, צירפה חברת ההפצה והשיווק גורי לאחרונה את מוצרי מקור הכוסמין אל קולקציית המוצרים שלה. מקור הכוסמין הוא מותג המנגיש לציבור הישראלי מבחר ומגוון של מוצרי כוסמין, כתחליף לחיטה רגילה. המטרה המוצהרת של היצרנים היא להגיע לכל בית בישראל עם מזון בריא יותר, איכותי יותר ובמחירים לכל כיס.

מקור הכוסמין – בייגלה כוסמין. צילום: יח”צ

כל המוצרים של מקור הכוסמין מיוצרים מקמח כוסמין הגדל בצפון אמריקה. זהו קמח מדגן מלא, עשיר בחלבונים, סיבים תזונתיים ושפע של ויטמינים ומינרלים חיוניים החסרים בקמח מחיטה לבנה והרגילה של היום.

בסדרת המוצרים של מקור הכוסמין שישווקו על ידי גורי ניתן למצוא: קמחים, בייגלה, פסטות, קרם קרקר, קרקר, פתי בר ופתיתים. מוצרי הכוסמין מיועדים לאנשים האוהבים לאכול בריא וטעים וכאלה הרוצים שהילדים שלהם יאכלו אוכל פחות מעובד.

מקור הכוסמין יצאו לאחרונה עם שלושה מוצרים הנותנים לצרכן מגוון של אפשרויות בריאות ובטעם מצוין. מוצרים אלו הם חלק ממגוון רחב של מוצרי כוסמין. המותג ממשיך להתרחב ובהמשך צפויים מוצרים נוספים על בסיס כוסמין.

בייגלה 300 גרם – 15.90 שקלים – בייגלה טעימים מ100% חיטת כוסמין בריאה ומשובחת.

פתי בר 220 גרם – 10.90 שקלים – מעכשיו גם עוגת הביסקוויטים וגם כדורי השוקולד ועוד הרבה קינוחים יכולים להיות על בסיס כוסמין, מדגן מלא ושפע ויטמינים ומינרלים.

קרם קרקר 250 גרם – 14.90 שקלים – טעים וקראנצ’י. מצוין עם ממרחים או גבינות. לאירוח בריא או סתם כנישנוש באמצע היום.

מהו כוסמין?

הכוסמין הוא סוג של דגן מזן קדום שהופך פופולרי למרות הקושי בגידולו. מדובר בדגן מלא טעים ביותר, עשיר בחלבונים, סיבים תזונתיים ושפע של ויטמינים ומינרלים חיוניים שחסרים בחיטה הרגילה של היום.

יתרונות הכוסמין:

  • לכוסמין גלוטן נמוך ואיכותי
  • פחות אלרגני
  • הוא משופע בחלבון מלא, סיבים תזונתיים ושפע ויטמינים ומינרלים חיוניים

מה אפשר להכין עם כוסמין?

כל מה שאפשר להכין עם חיטה – לחמים, פיתות, לחמניות, עוגות, עוגיות, פשטידות, ביסקוויטים, קרקרים. ניתן להחליף חיטה בכוסמין בכל מאפה או תבשיל.

מקור הכוסמין. קרם קרקר. צילום: יח”צ

1 Comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*