מסעדת Hola Brasserie של השף ויקטור גלוגר פותחת צהריים לעסקיות

בין המנות העיקריות: מנת תמנון Pimpi El - זרועות תמנון צרובות על תפוח אדמה קונפי, שום שמן זית ופטרוזיליה ומנת חזה ברווז ישראלי צרוב במחבת, ברוטב ברביקיו ג'ינג'ר, תפוחי אדמה מהמדורה ושום קונפי. הארוחה העסקית תוגש במחיר של המנה העיקרית

צהריים במסעדת הולה. צילום: אפיק גבאי
צהריים במסעדת הולה. צילום: אפיק גבאי

הולה, הבראסרי החדש של השף ויקטור גלוגר שנפתח לאחרונה ברחוב הירקון בתל אביב, יפתח ביום ראשון, ה-13 במאי, את דלתותיו גם לפעילות  בשעות הצהריים ויציע תפריט עסקי פרי יצירתו של השף. הארוחה העסקית החדשה של מסעדת הולה תכלול סלסלת לחמים, איולי עגבניות שרי וזיתים, מנה ראשונה ומנה עיקרית – הכל במחיר המנה העיקרית.

בין המנות הראשונות תוכלו לפגוש מנות כמו מנת סלמורחו קר – מרק עגבניות חלק קר, מוגש עם “חמון דה פאטו”, ביצה קשה ושמן זית; מנת טרטר טונה ליטל ג’ם – טונה אדומה עם פפאיה, צ’ילי, כוסברה, נענע ובצל ירוק, רוטב שמנת חמוצה וחזרת; מנת קבב דגים עם צנובר וקשקבל על טבולה כרובית טריה, עגבנייה מגורדת, טחינת שקדים ושמן זית ועוד מנות רבות נוספות.

מנת חציל בהולה. צילום: אפיק גבאי
מנת חציל בהולה. צילום: אפיק גבאי

בין המנות העיקריות: פסטה טריפוליני ורדה עגבניות קונפי, שום, זיתי קלמטה, תרד, זוקיני, בצלים צלויים וסלסה ורדה – 82 שקל;  מנת תמנון Pimpi El – זרועות תמנון צרובות על תפוח אדמה קונפי, שום שמן זית ופטרוזיליה – 98 שקל; מנת חזה ברווז ישראלי צרוב במחבת, ברוטב ברביקיו ג’ינג’ר, תפוחי אדמה מהמדורה ושום קונפי – 98 שקל,  ועוד מנות רבות נוספות.

ויהיו גם קינוחי צהריים ב-32 שקל, כמו למשל סורבה יוגורט כבשים עם פירות אדומים טריים, קולי פטל שחור ועלי ורדים קריספיים, קינוח הולה באונטי סמי פרדו קוקוס עם שוקולד מריר, מרנג קוקוס וגלידת שוקולד חלב וקרמל ועוד קינוחים נוספים.

הולה היא בראסרי שף מודרני והכוונה היא ליצור את ה”נקסט דור” של השף  גלוגר, עם מקום חדש ומרענן, בלוקיישן ללא תחרות, עם נוף עוצר נשימה של רצועת החוף היפה של תל אביב. זו מסעדה צעירה, קלילה ועדכנית שמתאימה לכל שעות היום וסוגי הבילוי. מצהריים באמצע יום עבודה, דרך כוס יין ומנה ראשונה על הבר ועד ארוחת יום הולדת חגיגית.

צילום: אפיק גבאי
צילום: אפיק גבאי

המסעדה מצוידת גם בבר – ברולה, בר העישון של מסעדת הולה החדשה. קירות הבר מצופים בצמחייה ירוקה שעוטפת את ארונות העץ הנושאים את בקבוקי האלכוהול וציוד הבר. זהו בר אינטימי עם שולחנות וכורסאות בישיבת לאונג’ שיוצרים בר רחב ידיים וגם האוכל, כמובן, טעים. בברולה מוגש תפריט מנות פינגר פוד וראשונות המתאימות לבילוי לצד אלכוהול. בקרוב גם הברולה ייפתח לצהריים.

עסקיות : ראשון עד שישי 12:00-16:00. שעות הפתיחה: ראשון עד שבת 12:00-16:00 ו-18:30-24:00


HOLA בראסרי,

רחוב הירקון 87, תל-אביב

טלפון: 03-5759060

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*