מסעדת אבוס ביסטרו במתחם פארק עופר מבקשת צו לפירוקה לאחר שקרסה כלכלית

לדברי בעלי המסעדה בפתח תקוה, נסיבות שונות, ובהן אובדן מקור הכנסה מרכזי עקב עזיבתה של אינטל בחודש יולי השנה את המתחם ותקופה ארוכה של שיפוצים, הובילו לקריסתה הכלכלית המהירה של החברה ושל בעליה

פארק עופר בפתח תקווה. צילום: יח"צ

אסי בוזגלו, בעלי מסעדה במתחם פארק התעשייה עופר בדרך אם המושבות בפתח תקוה, טוען כי עזיבתה של חברת אינטל, מקור ההכנסה המרכזי של המסעדה, את מתחם עופר הובילה לקריסתה הכלכלית המהירה של המסעדה.

החברה שהפעילה את המסעדה בשם: אבוס ביסטרו הסעדה, שהוקמה בחודש פברואר 2017, פנתה לבית המשפט המחוזי מרכז בבקשה למתן צו לפירוקה, וצירוף להליך את בעליה אסי בוזגלו, שערב אישית לחלק ניכר מחובותיה הנאמדים ב-615 אלף שקלים.

בבקשה נטען, כי החברה ובוזגלו הם כיום חדלי פירעון, וכי מאז פתיחתה פעלה המסעדה באופן סדיר וסולבנטי ועמדה במלוא התחייבויותיה. אולם נסיבות שונות, ובהן תקופה ארוכה של שיפוצים במתחם עופר ואובדן מקור הכנסה מרכזי עקב עזיבתה של אינטל בחודש יולי השנה את המתחם, הובילו לקריסתה הכלכלית המהירה של החברה ושל בעליה.

בבקשה שהוגשה באמצעות עו”ד דן סגל נאמר כי עובדי אינטל היוו מקור הכנסה עיקרי למסעדה, כאשר 40% מלקחותיה של המסעדה נמנו על עובדי אינטל. עקב עזיבת אינטל את מתחם עופר, נאמר בבקשת הפירוק, צנחו הכנסותיה של החברה באופן תלול, ותוך זמן קצר נקלעה החברה לחובות ולקריסה כלכלית מוחלטת.

בסוף חודש ספטמבר, נטען בבקשה, ניצבה החברה בפני שוקת שבורה, שקועה בחובות, ללא יכולת לשלם לעובדיה את משכורותיהם, לשלם לספקים את תשלומיהם השוטפים ולפרוע הלוואות שנטלה.

בד בבד לא נראה באופק כל פתרון לאובדן מקור ההכנסות עקב עזיבת אינטל את המתחם, והמסעדה המשיכה להפסיד כסף מדי יום, ובנסיבות אלה לא עמדה בפני החברה כל ברירה אלא להפסיק את פעילותה לאלתר.

בית המשפט מתבקש להיעתר לבקשה ולהוציא צו לפתיחת הליכים כנגד החברה על מנת לפרקה, וכן צו לפתיחת הליכים כנגד בעליה על מנת לשקמו.

הערה: חברת פלאפון תיכנס למשרדים שתפנה חברת אינטל במתחם עופר לאחר שמשרדי אינטל הועתקו לקריה חדשה שהחברה בנתה בפתח תקווה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*