מנכ”ל חברת יורה: ב-2018 מכרנו כ-380 אלף מכונות קפה מדגמים שונים

לדברי עמנואל פרובסט, מנכ''ל Jura משווייץ, היקף המכירות הסתכם בכ-500 מיליון פרנק שוויצרי ובעקבות ההשקה של מכונת הקפה החדשה ENA8 צופה החברה גידול של כ-10% בהיקף המכירות. יורם פפר, מנכ''ל יורה ישראל: בישראל נמכרו בשנים האחרונות יותר מ-10,000 מכונות קפה של החברה

מימין: יורם פפר ורועי פפר. צילום: מורג ביטן

עמנואל פרובסט, מנכ”ל Jura משווייץ, יצרנית ומשווקת מכונות הקפה, ציין שבשנת 2018 מכרה החברה כ-380 אלף מכונות קפה מדגמים שונים בהיקף של 500 מיליון פרנק שוויצרי ובעקבות ההשקה ב-2019 של מכונת הקפה החדשה Jura ENA8, צופה החברה גידול של כ-10% בהיקף המכירות.

פרובסט מציין, שמכונות הקפה של יורה הן אוטומטיות לחלוטין והידע והמומחיות של החברה מתפרשים על יותר מ-25 שנות מחקר ופיתוח וייצור של כ-5 מיליון יחידות הבטיחות את האיכות והאמינות של המותג.

הפרזנטור רוג’ר פדרר עם מנכ”ל יורה שוויץ, עמנואל פרובסט. צילום: יח”צ

הפרזנטור של החברה הוא אלוף הטניס הבינלאומי רוג’ר פדרר שמשמש השגריר של המותג משנת 2006 ומגלם את הערכים של החברה. בישראל מיוצגת החברה על ידי יורה ישראל, שבבעלות משפחת פפר. יורם פפר, מנכ”ל יורה ישראל: בישראל נמכרו בשנים האחרונות יותר מ-10,000 מכונות קפה של החברה.

JURA ENA8 החדשה היא מכונת קפה קומפקטית, במידות של 27 ס”מ על 32 ס”מ ועומק 44.5 ס”מ, קלה לתפעול, המאפשרת בלחיצת כפתור אחת הכנת 10 סוגי משקאות קפה שונים, כולל טחינת פולי הקפה ומזיגת הקפה לספל בתנאים אופטימליים. בחברה מציינים כי ביצועיה של המכונה החדשה ממקסמים את מיצוי הקרמה והארומה תוך כדי הפקת משקה האספרסו. “זו מכונת קפה מעוצבת המכינה שלל משקאות קפה מפולים שנטחנו עכשיו ולא מקפה טחון המשומר בהקפאה, עם מיכל מים עגול המעוצב בהשראת כלי קריסטל יוקרתיים ומסך TFT בגודל 2.8 אינץ’ המאפשר צפייה בתהליך ההכנה”.

משווקת ב-3 צבעים : לבן צפוני, שחור עירוני ואדום שקיעה.

המחיר לצרכן -5,200 שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*