מלח הארץ חתמה על שיתופי פעולה חדשים והסכמי שיווק והפצה לאוממיקס

החברה מודיעה על התרחבות הסכמי שיווק האוממיקס לאוסטרליה, פולין, דרום אפריקה ותאילנד. השימוש באוממיקס מאפשר הפחתה של כ-25%-45% נתרן במוצרי מזון קיימים וחדשים

מאכלים עם אוממיקס של מלח הארץ. צילום: יח"צ
מאכלים עם אוממיקס של מלח הארץ. צילום: יח"צ

חברת מלח הארץ מרחיבה את הפעילות העסקית הבינלאומית שלה. בימים אלה מודיעה החברה על שיתופי פעולה חדשים וחתימה על הסכמי שיווק והפצה לאוממיקס – פיתוח חדשני שפיתחה החברה בישראל.

כיום מלח הארץ משווקת את האוממיקס בהצלחה במדינות צפון אמריקה, אנגליה, הולנד, בלגיה ולוקסמבורג; שיתופי הפעולה החדשים כוללים מספר מדינות בעולם, שאופיינו בחברה כשווקים רלוונטיים לשיווק האוממיקס, ובהן אוסטרליה, פולין, דרום אפריקה ותאילנד.

  • בתאילנד, שמתאפיינת בכך שמוצרים טבעיים בה הם טרנד עולה, תשווק חברת Wang Chemicals Co. Ltd את אוממיקס כמוצר טבעי המהווה אלטרנטיבה למלח הנפוץ בתאילנד.
  • באוסטרליה תשווק חברת Ingredientbox Pty את אוממיקס בדגש על מאפייני הטעם של המוצר בשילוב עם מוצרי מזון אחרים.
  • בפולין ישווק האוממיקס על ידי חברת Bajar המדגישה כי ישנו ביקוש גובר למוצרי פרימיום המכילים מרכיבים טבעיים בלבד.
  • בדרום אפריקה תשווק חברת WCA Life Science (Pty) Ltd את אוממיקס ובעזרתו תספק פתרון לחברות רבות המתמודדות עם המדיניות הנוקשה של דרום אפריקה בנוגע להפחתת השימוש במלח במזון.

האוממיקס הוא מוצר הדגל של מלח הארץ, המבוסס על תמציות צמחים טבעיות בשילוב מלח ים. השימוש באוממיקס מאפשר הפחתה של כ-25%-45% נתרן במוצרי מזון קיימים וחדשים ואף נמצא יעיל בהפחתת סוכר במגוון מזונות, תוך שהוא שומר על פרופיל הטעם המוכר לצרכן ולרוב אף משפר אותו. מדובר במוצר טבעי לחלוטין המאפשר התוויה נקייה, וכן צמחוני, ללא גלוטן וללא אלרגנים.

בחברה מציינים כי האוממיקס מתאים לשימוש במגוון רחב של מוצרים, ממוצרי בשר, עוף או דגים ועד רטבים ומרקים. הדרישה הגוברת לשילוב אוממיקס במוצרי מזון בעולם נתמכת על ידי העלייה במודעות והעדפות הצרכנים לרכישת מוצרי מזון בריאים וטבעיים. הצרכנים הם שדוחפים את תעשיית המזון לייצר מוצרי מזון איכותיים ובריאים יותר  אומרת רויטל בן שחר, מנהלת השיווק והחדשנות במלח הארץ. עוד נמסר, כי מלח הארץ זכתה עם מוצר זה בפרסים חשובים בתערוכות בעולם, בשל היותו פיתוח חדשני ופורץ דרך.

דיוויד הארט, מנהל המחלקה העסקית במלח הארץ: “אנחנו שמחים להודיע על התרחבות הפעילות של מלח הארץ ויצירת שיתופי פעולה בינלאומיים בדגש על אוממיקס. כל החברות הנכללות בהסכמי השיווק החדשים הן מהמובילות בתחומן בשוק מוצרי המזון הבריאים וכמוהן, כך כל חברות המזון הבינלאומיות איתן אנו עובדים, מביאות עמן ערך מוסף לשוק המזון. אנחנו מצפים לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם הלקוחות של חברות אלה כדי לסייע להן לייצר מזונות בריאים וטעימים יותר באמצעות האוממיקס. מלח הארץ ממשיכה לנהל מגעים עם שותפים נוספים בארץ ובעולם להחדרת המוצר לחברות תעשיית המזון המובילות”.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*