מלון מצודת דוד משיק את מסעדת ורנדה

ורנדה מציעה מטבח ירושלמי מקומי פרי יצירתו של השף אבירם חיוקה, שיצר למסעדה קולינריה מקומית המתכתבת עם המטבחים של אימו, סבתו ומטבחים אותנטיים נוספים של העיר

קרפצ'יו חציל בורנדה. צילום: אנטולי מיכאלו

ורנדה היא המסעדה החדשה הנפתחת במלון היוקרה הירושלמי מצודת דוד וכשמה כן היא – טראסה יפה להפליא המוקפת באדריכלות ירושלמית ומול נופיה של חומות העיר העתיקה.

פסיפס התרבויות המרתק של העיר, בה נולד וחי השף אבירם חיוקה, מהווה את ההשראה למיזוג של טעמים, ניחוחות וצבעים מקומיים. השף חיוקה יצר למסעדה קולינריה מקומית המתכתבת עם המטבחים של אימו, סבתו ומטבחים אותנטיים נוספים של העיר. הוא משלב טעמים וריחות ירושלמים שירגשו כל אחת ואחד מכן/ם.

הנוף הנשקף ממסעדת ורנדה. צילום: אנטולי מיכאלו

אבירם, שעבד במטבחים של שפים מובילים כמו השף עזרא קדם, השף מאיר אדוני ועוד, מוכר מפרויקט קודמים שלו ואף כיכב בעונה הראשונה של תוכנית הבישול משחקי השף.

בין המנות שיצר השף אבירם חיוקה לתפריט של מסעדת ורנדה החדשה ניתן למצוא מנות כמו מנת קאדה סיסקה – מאפה כורדי ממולא בשר בקר בבישול ארוך לצד איולי חמוסטה, מנת שקדי עגל  בלווי חציל, פלפל חריף, כוסברה, טחינה שחורה ועמבה, עגבניות ועוד שלל מנות יצירתיות כמו קרפצ’יו חציל, ארצ’יני ירושלמי (ורסיה על קובה אורז במילוי פטריות), טרטר דג בתיבול מקומי לצד מטבל מלפפונים וסלט קישואים נא.

מנת קאדה סיסקה – מסעדת ורנדה. צילום: אנטולי מיכאלו

שעות וימי פעילות: ימים ראשון עד חמישי בשעות 18:00-23:00.

טרטר דג ים במסעדת ורנדה. צילום: אנטולי מיכאלו

 


מסעדת ורנדה

מלון מצודת דוד, רחוב המלך דוד 7, ירושלים.

טלפון: 02-5482230.

כשר בשרי, רבנות ירושלים

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*