מזקקת הוויסקי מילק אנד האני מציעה סדנת טעימות וסיור בעקבות תהליך הייצור של הג’ין

בסדנה ידגימו כיצד נעשה הג'ין הלבנטיני של המזקקה האני ויטעמו קוקטייל על בסיס ג'ין ו-6 סוגי ג'ין שונים

סדנת הג'ין של מילק אנד האני. צילום: רן בירן
סדנת הג'ין של מילק אנד האני. צילום: רן בירן

מרכז המבקרים של מזקקת מילק  אנד האני, מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל, מזמין את חובבי האלכוהול למסע מרתק וראשון מסוגו בישראל, בעקבות סודותיו של הג’ין.

המזקקה פותחת את שעריה למבקרים חובבי ג’ין ומציעה סדנת טעימות מגוונת ועשירה העוקבת אחר ההיסטוריה של הג’ין וסוגי ג’ין שונים מרחבי העולם. בסדנה ידגימו כיצד נעשה הג’ין הלבנטיני של מזקקת מילק אנד האני ויטעמו קוקטייל על בסיס ג’ין ו-6 סוגי ג’ין שונים. הסיור מקיף את כל תהליך הייצור של הוויסקי ויכלול גם את תהליך ייצור הג’ין המיוחד של המזקקה, הכולל גם השרייה של תבלינים בדוד נחושת עתיק ומיוחד וזיקוק נוסף.

ג’ין לבנטיני – עדין, מורכב ומלא בטעמים ים תיכוניים. הג’ין מתחיל כמו הוויסקי: הוא עשוי 100% לתת שעורה ועובר זיקוק דודי כפול. יש בו ערער והרבה תבלינים  היישר משקי התבלינים הריחניים בשוק לווינסקי הסמוך: זעתר, קליפות לימון, תפוז, קמומיל, לואיזה, קינמון ופלפל שחור. אחרי השרייה של 48 שעות, הג’ין מזוקק בשלישית בדוד נחושת ייעודי בן 250 ליטר ויוצא חלק להפליא. 46% אלכוהול.

סדנת ג'ין במזקקת מילק אנד האני. צילום: גל לוין
סדנת ג’ין במזקקת מילק אנד האני. צילום: גל לוין

הג’ין הלבנטיני מומלץ לשתייה נקי, עם או בלי קרח, והוא גם בסיס נהדר לקלסיקות כמו מרטיני וג’ין אנד טוניק ומתאים לכל קוקטייל חזק וארומטי.

מהמזקקה נמסר, כי “מייצרים בה תזקיקים איכותיים ועמלים על הוויסקי הישראלי הראשון, שהמהדורה הראשונה שלו מתיישנת בחביות ותראה אור בשנת 2019. כל חומרי הגלם, הציוד, החביות והתהליכים נבחרו במטרה להבטיח שהמוצר הסופי – בין אם תזקיקים לבנים ובין אם ויסקי מיושן – יעמדו בסטנדרטים המחמירים ביותר של איכות וטעם ללא פשרות. המזקקה זכתה להדרכה, ייעוץ וליווי של ד”ר ג’ים סוואן המנוח – מאסטר דיסטילר בעל שם עולמי המתמחה ביישון באקלים חם, ציוד שתוכנן והוזמן במיוחד; חביות שנבחרו בקפידה; ובחירת חומר הגלם הטוב ביותר בנמצא”.

ג’ין לבנטיני. 700 מי”ל – מחיר 189 שקל.

מארז ג’ין הכולל בקבוק 500 מ”ל וכוס במחיר  189 שקל – להשיג בחנות  המזקקה.

הסדנה הקרובה תיערך ב-22 בינואר 2018 בשעה 19:30 בעלות של 150 שקל לאדם.

טלפון: 03-6320491

צילום: שוקה כהן
צילום: שוקה כהן

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*