מותג השוקולד הטבעוני פנדה נכנס לרשימת המוצרים החדשניים ביותר בקטגורייה בתערוכת Sweets & Snacks בשיקגו

אליה ודניאל ברקת בתערוכת המתוקים בשיקגו

במסגרת תערוכת המתוקים והחטיפים הבינלאומית (Sweets & Snacks), שמתקיימת מידי שנה בשיקגו, זכה מותג השוקולד הישראלי והטבעוני “פנדה” שמשווק בארה”ב תחת המותג Heaven 7th – להיכנס עם המוצר Peanut Butter Cups לרשימת המוצרים החדשניים ביותר בקטגוריית השוקולד, והתעלה על מאות מוצרים אחרים שהוגשו לתחרות, לרבות מותגי שוקולד חלב בינלאומיים. לרשימה המכובדת זכו להיכנס רק חמישה מוצרי שוקולד, כאשר החטיף של פנדה הוא המוצר הישראלי והטבעוני היחיד ברשימה.

כל המוצרים שמגישים מועמדות בתערוכה (כ-350 מוצרים) נבדקים על ידי 30 שופטים שהם קמעונאים ומפיצים מובילים, המייצגים כמעט 85% מכוח הקנייה של תעשיית הממתקים והחטיפים בארה”ב, כאשר השיפוט הוא על פי שלושה קריטריונים: טעם, חדשנות ואריזה.

Peanut Butter Cups – 7th Heaven. צילום: כפיר זיו

בתערוכת המתוקים והחטיפים שמתקיימת מידי שנה, מציגים יותר מ-800 חברות ומותגים מכל רחבי העולם והיא מפגישה יצרנים, קמעונאים וספקים של ממתקים וחטיפים במטרה להציג את החידושים האחרונים בשוק, לצד חטיפים קלאסיים אהובים.

זוהי הפעם השניה שמוצר של המותג זוכה להיכנס לרשימת המוצרים החדשניים ביותר של תערוכת המתוקים והחטיפים. בשנת 2023, היה זה החטיף חלבה פיסטוק.

פנדה הוא מותג כחול לבן הכולל סדרת טבלאות וחטיפים בטעם שוקולד חלב ללא רכיבים מן החי (מוצר טבעוני). את המותג ייסדו בשנת 2015, אליה ודניאל ברקת, בני זוג טבעוניים שחיפשו שוקולד טבעוני איכותי. כל מוצרי המותג פנדה הם פרווה ומיוצרים בישראל במפעל החברה בקיבוץ גבע. בנוסף, המוצרים מיוצרים מקקאו בסחר הוגן ונושאים את תו ויגן פרנדלי שניתן למוצרים שאינם מכילים רכיבים מן החי.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*