משק ארצי מציג את המותג “עוף צמחוני”

העוף ניזון מתזונה צמחונית בלבד, ללא אנטיביוטיקה והורמונים. חן רזיאל, מנכ"ל משק ארצי: הגיע הזמן שהציבור יטמיע שלתזונת העופות ואופן גידולם יש השפעה מכרעת על איכות העוף, בריאותו וטעמו ובאופן ישיר - עלינו הצרכנים

משק ארצי - העוף הצמחוני, מארז עם מדבקה כתומה. צילום: יח"צ

במדינה שצריכת העוף בה היא מהגבוהות בעולם – מה באמת יש בעוף הנמכר כאן? מותג העוף הטבעי משק ארצי מציג את העוף הצמחוני – מותג עוף המציע לצרכנים עוף הניזון מתזונה צמחונית בלבד, ללא אנטיביוטיקה והורמונים, עם המדבקה הכתומה.

מדבקת העוף הצמחוני של משק ארצי. צילום: יח”צ

לדברי חן רזיאל, מנכ”ל משק ארצי : “הגיע הזמן שהציבור במדינה יטמיע שלתזונת העופות ואופן גידולם השפעה מכרעת על איכות העוף, בריאותו וטעמו. אנו קוראים לציבור בישראל, שבה צריכת העוף היא מהגבוהות בעולם, להתעורר. חשוב שתדעו מה יש בעוף שלכם, איך הוא גדל וממה הוא ניזון. זה משפיע באופן ישיר עלינו ועל ילדינו. כשמגדלים עוף כמו בטבע, הניזון בתזונה צמחונית בלבד, ללא אנטיביוטיקה והורמונים – מקבלים את העוף האיכותי והבריא ביותר”.

“בשולחן המשפחה הישראלית העוף הוא מוצר הנצרך כמעט בכל בית בישראל. מותג משק ארצי הוא היחיד בישראל המגדל עופות צמחוניים, הניזונים בתזונה צמחית בלבד. הנושא חייב לעלות על סדר היום בעידן שבו אנו מבינים כי הבריאות שלנו חשובה מכל וחלק עיקרי ממנה תלוי במזון שאנו צורכים”, מוסיף רזיאל.

בחברה מציינים כי עופות משק ארצי ניזונים בדיוק כמו בטבע – תזונה צמחונית בלבד. העופות גדלים ללא תוספת זרזי גדילה כימיים. מתוך דאגה לרווחתם, העופות גדלים בצפיפות נמוכה התורמת לחיזוק מערכת החיסון הטבעית שלהם. כל תהליך הגידול והייצור, מהמשק ועד הלקוח, מתבצע תוך כדי בקרת איכות קפדנית ופיקוח ווטרינרי.

בין מגוון האריזות של משק ארצי:

שם המוצר

מחיר מומלץ לצרכן

(בשקלים)

עוף טבעי שלם במגש

26.9

פרגית טרי במגש (שלם)

44.9

זוג פרגיות במגש

44.9

חזה עוף טבעי במגש

44.9

פילה עוף טבעי במגש

49.9

שניצל עוף טבעי במגש

46.9

סטייק פרגית עוף טבעי במגש

74.9

כרעיים עוף טבעי במגש

39.9

שוקיים עוף טבעי במגש

44.9

ירכיים עוף טבעי במגש

34.9

רצועות להקפצה עוף טבעי במגש

39.9

מיקס שוק ירך עוף טבעי במגש

39.9

כנפיים עוף טבעי במגש

14.9

לב עוף טבעי במגש

29.9

כבד עוף טבעי במגש

29.9

נתונים על שוק העופות בישראל 

היקף מכירות ענף הפטם בישראל עמד בשנת 2109 על 3.4 מיליארד שקל בשנה, ובהיקף יצור של 521 אלף טונות עופות. בישראל קיימים 590 מגדלים בלבד, וענף הפטם הוא הענף המרכזי בתחום ענפי הלול, ותופס כ-56% מכלל ענפי הלול.

שנה אחר שנה הצרכן הישראלי שומר אמונים לעוף. הצריכה לנפש בארץ בשנה שעברה עמדה על כ-41 ק”ג לנפש. מדובר במקום השני בצריכה העולמית לנפש, כשבמקום הראשון עומדת ארה”ב.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*