מותג האפייה הבריאה דני וגלית מציע סדרת עוגיות על בסיס קמח שקדים

הסדרה מתאימה גם לנמנעים מגלוטן ולטבעונים. בסדרה: עוגיות שוקולדצ'יפס קמח שקדים, עוגיות פירות יער מקמח שקדים וכדורי שוקולד חמאת בוטנים ופצפוצי אורז מלא

חטיפי תמרים עם שוקולד ופקאן ללא אפייה של דני וגלית. צילום: יח"צ
מהסדרה חדשה לפסח של דני וגלית. צילום: שרית גופן

מותג האפייה דני וגלית מתמחה באפייה בריאה של עוגיות, מלוחים ומוצרי אפייה מ-100% דגנים מלאים, ללא חומרים משמרים, ללא ממתיקים מלאכותיים, תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים. כל המוצרים מתאימים גם לטבעוניים והכל עשיר בטעמים ובאהבה. דני וגלית, האנשים מאחוריי המותג לקחו על עצמם, בעקבות שינוי בריאותי ותפיסתי שעברו בחייהם האישיים, לתת מענה לפינוק ליד הקפה או כארוחת בוקר מזינה ללא נקיפות מצפון ועם המון טעם.

מותג האפיה “דני וגלית” מציג בימים אלה סדרת מארזי עוגיות ייחודית על בסיס קמח שקדים המתאימה לחג הפסח המתקרב. “לפסח הקרוב אנחנו מציעים אלטרנטיבה בריאה מחומרי גלם טבעיים ואיכותיים” אומרת גלית מרשק בעלת המותג “אנו מאוד ייחודים בנוף הקינוחים לפסח, ומעניקים את האלטרנטיבה המושלמת לקינוח שגם יתאים לערכי החג, וגם יהיה בריא, ואיכותי. העוגיות טעימות ומפנקות ממש. ומתאימות לנמנעים מגלוטן ולטבעונים”, היא מוסיפה בחיוך.

מה יהיה בסדרה החדשה לחג:

  1. עוגיות שוקולדצ’יפס קמח שקדים
  2. עוגיות פירות יער מקמח שקדים
  3. כדורי שוקולד חמאת בוטנים ופצפוצי אורז מלא
מהסדרה חדשה לפסח של דני וגלית. צילום: שרית גופן

לדברי דני וגלית, “אנחנו מתמודדים יום יום עם האתגר של לתת מענה לפינוק ליד הקפה או התה, נשנוש ליד כוס בירה או יין, ארוחת בוקר מזינה או תוספת שמשדרגת את הסלט בארוחת צהריים והערב. כל זה, ובלי נקיפות מצפון. כדי לעמוד באתגר, חומרי הגלם הקלאסיים של קונדיטוריה: קמח לבן, מרגרינה, חמאה ביצים ושמנת – יצאו לחלוטין מתהליך האפייה. כך מתאפשרת יצירה של מוצרים ללא כולסטרול וללא צורך בחומרים משמרים מעובדים”.

“כדי לתת עושר תזונתי למוצרינו, יש שימוש גורף בקמחים מלאים (כוסמין או חיטה), ממתיקים טבעיים (מייפל,אגבה, רכז תפוחים ועוד), ושומנים חיוניים”, מספרים דני וגלית – “כמו כן, הקמנו מאפייה נפרדת בה אנחנו מייצרים מוצרים ללא קמחי דגנים, אלא רק קמחים המופקים משקדים לדוגמה. בנוסף, אנחנו כל הזמן עם אצבע על הדופק ומתעדכנים בחידושים בתחום האפייה והקונדיטוריה”.   הם מוסיפים: “סגנון האפייה שלנו הוא פשוט – שימוש בחומרי גלם טבעיים ואיכותיים ולהרכיב מהם מוצרים טעימים, מזינים, עשירים ובריאים. מוצרינו מותאמים לאורח חיים טבעוני. לפני חמש שנים הקמנו מאפייה נוספת, שם מיוצרים המוצרים שלנו שמתאימים לנמנעים מגלוטן, שהם טעימים בריאים ועשירים בערכים תזונתיים. במאפייה זאת אנו אופים את המוצרים הכשרים לפסח.

העוגיות יוצעו במחיר 26-29 שקל או במבצע ייחודי למזמינים באתר בלבד.

מהסדרה חדשה לפסח של דני וגלית. צילום: שרית גופן

את מוצרי דני וגלית ניתן להשיג גם ברשתות הטבע, ומחלקות הטבע ברשתות, בתי טבע ומרכולים ומעדניות בארץ.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*