מהדורה מיוחדת וכשרה של בונבוניירות מרסי במחיר מבצע

הבונבוניירות מוצעות במבחר גדלים וטעמים: באריזה האדומה הקלאסית, מרסי שוקולד חלב באריזה הכחולה ומרסי שוקולד מריר באריזה החומה

בונבוניירות מרסי לפסח. צילום: אפרת אשל
בונבוניירות מרסי לפסח. צילום: אפרת אשל

ליימן שליסל מציעה לאחל חג שמח וכשר עם בונבוניירות מרסי איכותיות. בימים אלה עולה על המדפים מהדורה מיוחדת וכשרה לפסח של בונבוניירת מרסי במבחר גדלים וטעמים. בונבוניירות מרסי מכילות אצבעות שוקולד מובחר, במגוון טעמים, המגיעות באריזות מעוטרות בעיצוב אלגנטי ובהן כל אצבע של שוקולד עטופה בנפרד:

  • מרסי באריזה האדומה הקלאסית, מוצעת במהדורה חגיגית וכשרה לפסח של 250 גרם ובאריזת חג של 400 גרם. כל אריזה מכילה אצבעות במבחר סוגי שוקולד ב-8 טעמים של  שוקולד חלב, מריר ולבן. מחירי בונבוניירות מרסי: 250 גרם – 21.90 שקל; 400 גרם – 44.90 שקל.
  • מרסי שוקולד חלב באריזה הכחולה – בונבוניירה כשרה המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד חלב משובח במגוון של ארבעה טעמים שונים: קרם אגוזים, שוקולד חלב, שקדים-אגוזים וקרם פרלין. מחיר מבצע של:21.90 שקל.
  • מרסי שוקולד מריר באריזה החומה, המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד מריר, חלב ולבן במגוון של ארבעה טעמים שונים: מרציפן, קפה ושמנת, מוס שוקולד מריר וקרם שוקולד מריר. מחיר: 21.90 שקל.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*