מבשלות בלטיקה – בירה לכל טעם

לחברה מסנקט פטרסבורג יש את קו הייצור הפעיל ברוסיה עם בירות מכל הסוגים: בהירה וכהה, לאגר ואייל, בלי אלכוהול או סטאוט, בישול מקומי או בינלאומי

בירות בלטיקה

מבשלות בלטיקה נוסדו בסנקט פטרסבורג בשנת 1990. בלטיקה הפכה למבשלה מספר 1 ברוסיה בשנת 1996, הודות לציוד המתקדם והנחלת טכנולוגיות פורצות בדרך, כאשר מטרתה היא לייצר את מוצרי האיכות הטובים ביותר שניתן. בלטיקה נחשבת למבשלת הבירה השנייה בגודלה באירופה.

עם קרוב ל-7,500 עובדים, בלטיקה היא אחת מחברות מוצרי הצריכה הגדולות ברוסיה, מובילת שוק הבירה הרוסי ואחת מן המפיקות הגדולות של מוצרי צריכה בכל מזרח אירופה. מוצרי בלטיקה מיוצאים ליותר מ-75 מדינות ברחבי העולם, כולל מערב אירופה, צפון אמריקה ואסיה והמבשלה היא יצואנית הבירה הגדולה ברוסיה.

החברה החלה לייצא בשנת 2000, וישראל היא אחת מן המדינות הראשונות שהחלה לייבא ממנה. לחברה יש את קו הייצור הפעיל במדינה, עם בירה לכל טעם: בהירה וכהה, לאגר ואייל, בלי אלכוהול או סטאוט, בישול מקומי ובינלאומי.

איכות – בהפקת הבירה שלה, חברת בלטיקה משתמשת במוצרי הגלם הטובים ביותר. כל בקבוק בירה עובר בקרת איכות ב-27 נקודות שונות, בהתאם ל-ISO 9001.

פרסים והישגים – מוצרי בלטיקה זכו בפרסים ביותר מ-670 תחרויות לאומיות ובינלאומיות. מרבית הפרסים מבטאים את העדפת הצרכנים.

החברה משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומאמצת ציוד פורץ דרך בתהליכי הייצור. בחברה לומדים כל העת ומיישמים תהליכים המקובלים במבשלות מובילות במדינות העשירות בידע ובניסיון, כמו דנמרק וגרמניה.

בלטיקה מספר 3

פילזנר אירופאית קלאסית המבושלת עם כשות בושמתית ומרירה. הבירה מיוצאת לכ-40 מדינות ברחבי העולם, ומבושלת תחת היתר – לא רק ברוסיה, אלא גם במדינות נוספות. הבירה הרוסית היחידה שמבושלת גם בגרמניה.

כוהל: 4.8%

ABV: 12%

מרירות (IBU): 8+ / 4-

בלטיקה מספר 7

בירה השייכת לקטגוריית הייצוא דורטמונדר – חזקה יותר מפילזנר קלאסיות. לבלטיקה מספר 7 יש טעם עדין באופן יוצא דופן וסיומת ארוכה ומרעננת. הודות לשימוש בכשות איכותית ובושמתית, הטעם ההרמוני של בלטיקה מספר 7 כולל רמזים מרירים, עדינות, טריות ובשומת שמימית וכוהלית. כיום, בלטיקה מספר 7 מיוצאת ליותר מ-75 מדינות.

כוהל: 5.4%

ABV: 12.0%

מרירות: 11-17

בלטיקה מספר 9

בלטיקה מספר 9 חזקה כפליים מלאגר קלאסי, עשירה ונעימה בטעמיה, אך מודגשת גם המתיקות והמרירות הכשותית. עוצמתה החזקה של הבירה נובעת מתסיסה טבעית המבוססת על טכנולוגיה המשתמשת בזני שמרים ייחודיים.

כוהל: 8.0%

ABV: 16.5%

מרירות: 4- / 16+

זאטקי גאס סבטלה

לאגר בהיר עם עוצמה וטעם קטיפתי. בירה זאטקי גאס מבושלת עם כשות הגדלים במחוז זאטק, המכונה ‘בירת הכשות’ של צ’כיה. הכשות גדל במכון למחקר כשות ונחשב לכשות האיכותי ביותר בעולם. הודות לכך, לבירה מסוג זה בשומת מעודנת באופן יוצא דופן.

כוהל: 4.6%

ABV: 11.0%

מרירות: 3- / 15+

מחיר בקבוק בירה בלטיקה – 8 שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*