לקראת ראש השנה יקבי כרמל משיקים את אדום ישראלי בסדרת Selected וסוביניון בלאן גוורצטרמינר 2020 Private Collection

רן אסא, מנהל השיווק ביקבי כרמל: סלקטד היא סדרת היינות הנמכרת והמובילה את קטגורית היינות בישראל. ראינו לנכון לבחור עם צרכני הקטגוריה ככלל, וצרכני סלקטד בפרט את היין הכי ישראלי ברמת מאפייני היין

יינות יקבי כרמל לראש השנה. צילום איל קרן

ראש השנה מעבר לפינה וההכנות לסעודת החג בעיצומן. יקבי כרמל מציעים לקראת החג יינות איכותיים במחירים שווים לכל כיס ומשיקים יינות חדשים בסדרות Private Collection ו-Selected: בסדרת selected מציע היקב את אדום ישראלי, בלנד אדום ייחודי שהותאם במיוחד לטעם הישראלי. ובסדרת Private Collection את סוביניון בלאן גוורצטרמינר, יין לבן חצי יבש קליל ורענן. שני היינות החדשים הושקו במסגרת שתי הסדרות שמחירן מאפשר כמעט לכל נפש בישראל לרכוש יין טוב ואיכותי לשולחן החג.

על היינות:

Selected אדום ישראלי – בלנד אדום ייחודי שהותאם במיוחד לטעם הישראלי. היין הורכב על ידי יפתח פרץ היינן הראשי של יקבי כרמל וצוות והייננים המוביל ונבחר בשיתוף צרכני יין ישראלים, במטרה להגיע ליין המותאם לטעמם של הצרכנים הישראלים ואידיאלי לרגעי שמחה משותפים. מדובר בממסך אדום יבש מבציר 2020, בעל גוף מלא, עוצמת מתיקות גבוהה ופירותית, יחד עם חמיצות יחסית נמוכה, מה שיוצר טעמים מאוזנים ונגישים. היין ילווה יפה מנות משולחן החג כגון בשר ועוף וגם ארוחות קלות.

סלקטד אדום ישראלי 2020. צילום איל קרן

רמת אלכוהול: 13%. טמפרטורת הגשה מומלצת: 8 מעלות.

מחיר: 30 שקל.

פרייבט קולקשן סוביניון בלאן גוורץ 2020. צילום איל קרן

בסדרת Private Collection, מחדשים יקבי כרמל עם סוביניון בלאן גוורצטרמינר 2020 לשולחן החג. מדובר ביין לבן חצי יבש, קליל ורענן בעל ניחוחות של פירות הדר, ליצ’י וורדים. היין התיישן במרביתו בנירוסטה ומקצתו בעץ אלון. Private Collection סוביניון בלאן גוורצטרמינר ממתאים לליווי מנות דגים, פסטות וגבינות קשות ורכות.

רמת אלכוהול: 11%. טמפרטורת הגשה מומלצת: 8 מעלות.

מחיר מומלץ לצרכן: 40 שקל.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: “לרגל השנה החדשה, אנו שמחים לחדש ולהציג את היינות החדשים והמומלצים לחג בסדרות המובילות שלנו Selected ו- Private collection. בסדרת Selected אנו מציעים את ממסך אדום יבש ‘אדום ישראלי’ המותאם להעדפות הצרכנים הישראלים בהתאם למגמת הפרסונליזציה. בסדרת Private collection אנו מציעים יין לבן חצי יבש סוביניון בלאן גוורצטרמינר העונה למגמות הצומחות בשוק; צמיחה בביקוש ליינות לבנים ככלל, ולזן גוורצטרמינר בפרט”.

 

 

הבלנד של העם: SELECTED אדום ישראלי

SELECTED אדום ישראלי נבחר בשיתוף צרכני יין ישראלים וצוות הייננים של יקבי כרמל, במטרה להגיע ליין אידיאלי, המתאים לרגעי שמחה משותפים. מדובר על פיתוח ייחודי וראשוני בשוק היין הישראלי, במסגרתו רקח יפתח פרץ, היינן הראשי של היקב, יחד עם צוות הייננים המוביל, מספר יינות שהוצגו במחקר צרכנים במטרה לבחור את היין שהכי מתאים לטעם ולחיך של הישראלים. המחקר כלל 100 צרכנים בגילאי 25 עד 65 השותים יין אדום לפחות פעם בחודשיים, ונערך בחודש אפריל 2021, בשיתוף חברת המחקר KANTAR.

במסגרת הטעימה, המשתתפים טעמו ארבעה יינות, ולאחר מכן נשאלו על טעמי היינות שדגמו, לפי פרמטרים שונים שהוגדרו מראש. מתוצאות המחקר עולה כי היין האידיאלי בעיניי הצרכנים הוא יין בעל עוצמת מתיקות חזקה ופירותית, חמיצות יחסית נמוכה, גוף מלא ואחוז אלכוהול גבוה יחסית.

בהתאם למחקר ולממצאים שעלו ממנו, הורכב SELECTED אדום ישראלי – יין אדום יבש מבציר 2020, בעל גוף מלא, טעמים נגישים ומאוזנים, מרענן ופירותי, עם 13% אלכוהול. היין ילווה יפה מנות משולחן החג כגון בשר ועוף וגם ארוחות קלות .

רן אסא, מנהל השיווק ביקבי כרמל: “סלקטד היא סדרת היינות הנמכרת והמובילה את קטגורית היינות בישראל. ראינו לנכון לבחור עם צרכני הקטגוריה ככלל, וצרכני סלקטד בפרט את היין הכי ישראלי, ברמת מאפייני היין ולהשיק תחת סדרת סלקטד הסדרה הנמכרת והמובילה בישראל את יין ‘סלקטד אדום ישראלי’ שהותאם לחיכם של צרכני היין הישראלים”.

יינות הסדרה: האדומים – קברנה סוביניון, קברנה סוביניון מרלו, מרלו, אדום חצי יבש.

לבנים, מוגזים ורוזה –  אמרלד ריזלינג קולומברד, סוביניון בלאן, רוזה, מוסקטו, פרנץ גוורצטרמינר.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*