לקראת הסילבסטר, ערק ג’בלנא במתכון משופר

מזקקות בוטיק ערק מצדה משיקות את ערק ג'בלנא בטעם משופר בדגש על חיזוק טעם האניס. לערק ג'בלנא מצטרפים ערק כפרון, על שם הכפר הסורי הידוע בייצור ערק משובח, וערק אלוואדי

מזקקות בוטיק ערק מצדה - ערק ג'בלנא, ערק כפרון וערק אלוואדי. צילום: נדין אסרף
מזקקות בוטיק ערק מצדה - ערק ג'בלנא, ערק כפרון וערק אלוואדי. צילום: נדין אסרף
ערק ג'בלנא של מזקקות בוטיק ערק מצדה. צילום: רמי אפרתי
ערק ג’בלנא של מזקקות בוטיק ערק מצדה. צילום: רמי אפרתי

לקראת הסילבסטר משיקות “מזקקות בוטיק ערק מצדה” את ערק ג’בלנא בטעם משופר בדגש על חיזוק טעם האניס. ערק ג’בלנא הינו חלק מקבוצת משקאות הערק שמציע המפעל ואליו מתווספים ערק “כפרון” – על שם הכפר הסורי הידוע בייצור ערק משובח וערק “אלוואדי” .

ג’בלנא, שפירושו – “ההר שלנו”, הינו ערק מסורתי המשלב בתוכו שלושה מרכיבים טבעיים ואיכותיים – גרגירי אניס משובחים המושרים בכוהל ענבים מהרי הגליל המערבי ומזוקקים בזיקוק מסורתי, שיוצר ערק עדין ומאוזן עם תחושה של מתיקות. פרי זיקוק ייחודי בעל טעם קלאסי שמכוון לטעם הישראלי. הערק מומלץ כליווי לארוחה של מאכלי בשר, עוף ודגים ומתאים להגשה עם או בלי מים, לפי טעמו האישי של הצרכן. אחוז האלכוהול בערק ג’בלנא הוא 40%.

ענאן שמשום, מנכ”ל בני פאוזי שמשום המשווק משקאות אנרגיה, נכנס לתחום השתייה החריפה ורכש את מפעל מזקקות בוטיק ערק מצדה, שבמהלכו שיפרו את טעמו של ערק ג’בלנא. שמשום, היבואן של משקה האנרגיה BLU, סיכם על רכישת המפעל המתמחה בייצור ערק מסורתי בשיטה הלבנונית, עובדה שמייחדת את המפעל מהמתחרים בתחום.

ענאן שמשום מסר: “אנחנו שמחים להתרחב בשוק האלכוהול ובפרט במשקה הערק בישראל, ובעיקר שמחים על החיבור עם מותג מוביל ואיכותי כמו מזקקות בוטיק ערק מצדה. החברה מרחיבה את סל מוצריה בקטגוריות שונות וכעת נוכל להציע ללקוחותינו בשוק הפרטי והמוסדי, בארץ ובעולם, מוצר חדש ברמת איכות גבוהה ביותר ובטעם נהדר”.

מחיר – 60 שקל לבקבוק 700 מ”ל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*