יקב רימון מציע לחג יין קינוח רימונים ואת סדרת 12 השבטים

יין קינוח רימונים

יקב רימון מציע לחג יין קינוח שעשוי מרימונים אשר הגיעו לשיא הבשלתם. תסיסתו של יין הקינוח הופסקה מוקדם, על מנת לשמור על מתיקותו הטבעית של הרימון. היין התיישן 10 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, אשר העניקו ליין עומק, רכות והרמוניה.

יין קינוח זה מתאפיין בניחוחות וטעמים מדהימים של רימון. ניתן להגיש כאפריטיף ולקינוח. מומלץ להגיש בטמפ׳:4-8°.

500 מ״ל / אלכוהול 15%

מחיר: 90 שקל.

סדרת 12 השבטים

שבט מנשה מסדרת 12 השבטים

הכירו את סדרת השבטים של היקב  וביקב אומרים: “יין ושמחה הם חלק בלתי נפרד מהעם היהודי עוד משחר ההיסטוריה. בכל לגימה תוכלו לטעום ולהרגיש היסטוריה שלמה של מסורת יהודית מימי 12 השבטים אשר השתקעו בארץ ישראל. כל שבט קיבל עליו בברכה יעוד ייחודי משלו. החל משבטי עבודה, לשבטי מלחמה ושבטי מלוכה. כל אחד מהשבטים הללו עוררו בנו את ההשראה ליצור את סדרת היין הטובה הזו מהאדמה האיכותית ביותר”. חברת יורוסטנדרט משווקת את היינות.

היינות שנטעמו:

שבט מנשה: פטיט סירה – קברנה סוביניון – מרלו

יין אדום יבש מענבי כרמים נבחרים במורדות הרי ירושלים. שילוב של ענבי פטיט סירה, קברנה סוביניון ומרלו. ממסך נהדר זה, הינו שיקוף נאמן לאזור הגידול. ארומות פרי יער אדום, טעמי שזיף שחור ורמזים של שקד. הרמוני ועשיר בטעם.

חיית הראם מסמלת את שבט מנשה, אחד משנים עשר שבטי ישראל המוזכרים בתנ”ך. נקרא על שם אבי השבט מנשה, בנו הבכור של יוסף שהיה בן לרחל וליעקב. נחלת שבט מנשה נחשבת לגדולה שבנחלות השבטים.

מחיר : 39 שקל לבקבוק ו-3 בקבוקים ב-100 שקל במסגרת מבצעי החג.

שבט אשר: ריזלינג-סמיון

שבט אשר מסדרת 12 השבטים

יין לבן יבש מענבי כרמים נבחרים במורדות הרי ירושלים. היין משלב ענבי ריזלינג וסמיון, שילוב המעניק ארומות של פרי טרופי וחמיצות מרעננת. הרמוני ועשיר בטעם.

עץ הזית מסמל את שבט אשר, אחד משנים-עשר שבטי ישראל המוזכרים בתנ”ך. נקרא על שם אבי השבט – אשר, בנו השמיני של יעקב. נחלתו של שבט אשר הייתה בגליל המערבי ובמערב הגליל העליון ובאזור לבנון ונודעה כנחלה בעלת אדמה עשירה ופוריה.

מחיר : 39 שקל לבקבוק ו-3 בקבוקים ב-100 שקל במסגרת מבצעי החג.

עוד בסדרה עד כה:

שבט זבולון: גוורצטרמינר-ריזלינג

יין לבן חצי יבש מענבי כרמים נבחרים במורדות הרי ירושלים. היין משלב ענבי גוורצטרמינר וריזלינג, שילוב המעניק ארומות משכרות של טרופיות מתפרצת, פרחים לבנים וטעמי אגס מפנקים. הרמוני ועשיר בטעמים.

הספינה מסמלת את שבט זבולון, אחד משנים עשר שבטי ישראל המוזכרים בתנ”ך. נקרא על שם אבי שבט זבולון שהיה בנו השישי של יעקב אבינו מאשתו לאה. השבט עסקו במסחר ימי ותפקידם היה לפרנס את אחיהם, שבט יששכר – אשר למדו תורה.

מחיר : 39 שקל לבקבוק ו-3 בקבוקים ב-100 שקל במסגרת מבצעי החג.

שבט בנימין: קברנה סובניון
יין אדום יבש מענבי כרמים נבחרים במורדות הרי ירושלים. יין עשיר בטעם שעבר תהליך התיישנות כ-8 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, בעל נוכחות נאה ארומות שזיף שחור, שוקולד כהה, טבק ומעט תבלינים.

הזאב מסמל את שבט בנימין, אחד משנים עשר שבטי ישראל המוזכרים בתנ”ך, והוא מצאצאי האם הרביעית, רחל. לאחר מלחמת אחים נגד שאר השבטים, 600 הגברים שנותרו בחיים משבט בנימין היוו בסיס לשיקומו של השבט שהמליך את שאול, המלך הראשון של ממלכת ישראל המאוחדת.

מחיר: 59 שקל לבקבוק ו-2 בקבוקים ב-100 שקל במסגרת מבצעי החג.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*