יקב בנימינה משיק יינות בעיצוב עדכני לחגי תשרי

היקב משיק לקראת החגים הקרובים מספר רב של יינות במיתוג חדש, שהוצג לראשונה עם סדרת המושבה. בין המתחדשות גם סדרות בנימינה רזרב ויוגב

סדרת יינות יקב בנימינה רזרב בעיצוב חדש. צילום: יח"צ
סדרת יינות יקב בנימינה רזרב בעיצוב חדש. צילום: יח"צ

יקב בנימינה ממשיך במגמת החידושים ומשיק לקראת החגים הקרובים מספר רב של יינות חדשים, וגם הם במגמת המשך המיתוג החדש של היקב שנראתה לראשונה עם סדרת המושבה של יקב בנימינה.

כך, למשל, מתחדשת גם סדרת בנימינה רזרב של היקב בעיצוב עדכני. בבסיסה של סדרת הדגל של היקב עומדים יינות זניים קלאסיים. הסדרה משלבת גם זנים חדשים מתוך מחשבה לשלב בסדרה גם מגמות יין עולמיות.

ביקב אומרים, כי “ראשיתה של סדרת הרזרב באזורי גידול משובחים ובכרמים נבחרים, המשכה בתהליכי ייצור מוקפדים ביותר המשלבים מסורת בחדשנות, וסופה בסדרת יינות איכותיים ביותר, שמלטפים כל אחד בדרכו את החך ויוצקים טעם עשיר ומענג למושג ‘חווית יין’. הסדרה היא שילוב של עולם ישן ועולם חדש”.

סדרת יוגב של יקב בנימינה. צילום: יח"צ
סדרת יוגב של יקב בנימינה. צילום: יח”צ
בנימינה שיראז
בנימינה שיראז

שיראז מסדרת המושבה הוא יין אדום יבש, העשוי על טהרת ענבי השיראז מכרמים ברמת הגולן והגלבוע. יין מלא ומאוזן בעל נוכחות ועוצמה.

הענבים נבצרים בבציר לילי ומועברים מידית להפרדה מהשזרות ולמעיכה קלה. לאחר מכן מועבר התירוש להשריה קרה על מנת להגביר את מיצוי חומרי הצבע וטעמי הפרי. בהמשך עובר היין תסיסה אלכוהולית. בסך הכול, שהה היין במגע עם הקליפות כשבועיים עד לסחיטה. לאחר הסחיטה, היין עובר תסיסה מלולקטית, הצללה והתבגרות במכל. בסיום ההתבגרות נבנה הממסך (הבלנד) והיין מבוקבק תוך סינון וייצוב מינימליים. היין מאופיין כיין צעיר אך בתנאי אחסון נאותים ימשיך ויתפתח עוד כ-3-4 שנים משנת הבציר.

לבנימינה המושבה שיראז גוון סגול-אדום עמוק וניחוח פרי אדום, תיבול עדין ונעים, רעננות טובה ורמזים לעץ האלון. טעמו עשיר ומאוזן. בפה מתגלה גוף בינוני ונעים שמאפשר ליהנות מהיין בצעירותו. הוא בעל מורכבות קלה וסיומת קצרה ופירותית.

מחירים לדוגמה:

שיראז, סדרת המושבה, יקב בנימינה – 29 שקל.

סובניון בלאן שרדונה, סדרת יוגב, יקב בנימינה – 39 שקל או במבצע חג: שלושה ב-100 שקל.

מרסלן, סדרת רזרב, יקב בנימינה – 59 שקל.

רוזה סדרת רזרב, יקב בנימינה – 59 שקל.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*