יקבי כרמל עולים בקמפיין ליינות כרמל סיגנצ’ר

בקמפיין מושקים יינות חדשים במיתוג יוקרתי ובקדמת הבמה מוצב - לראשונה בקמפיין ליין, היינן הראשי של היקב, יפתח פרץ, שמספר על הפילוסופיה בהכנת היינות. הקמפיין עלה השבוע לטלוויזיה ולדיגיטל

יפתח פרץ, היינן הראשי של היקב - פריים מהקמפיין

אחרי כשנתיים של עבודה מקיפה, משיקים יקבי כרמל את תת המותג “כרמל סיגנצ’ר“, תחתיו מכונסים יינות הפרימיום של יקבי כרמל. ההשקה כוללת גם לוגו חדש, “כרמל סיגנצ’ר”, המקושר ע”י סמל המרגלים ללוגו התאגידי, ומאגד תחתיו את הפורטפוליו המרוענן של סדרות הפרימיום של היקב.

לרגל ההשקה, העלה היקב הישראלי קמפיין ברחבי המדיה, המציג את יפתח פרץ, היינן הראשי של היקב, מספר על הפילוסופיה הייננית בהכנת יינות הפרימיום של היקב. כל זאת, תחת המסר המרכזי המעביר את הבטחת המותג “רגעים ששווה לחכות בשבילם”.

פרץ מוביל את הצוות המקצועי ביקבי כרמל זה שלוש שנים, והוא זה שהוביל את הטיפול בסדרות היוקרה וביינות החדשים בשנים האחרונות, כבר משלב הכרמים ועד בחירת חביות העץ, חביות הבטון וטכנולוגיות חדשניות נוספות להכנת היינות.

בקמפיין מספר פרץ, כי הדגש העיקרי ביינות של כרמל סיגנצ’ר הוא מוטיב הזמן. זה שהשקיע צוות הייננים של יקבי כרמל על מנת לגדל יינות איכותיים, החל מהטיפול בכרמים ועד תהליך הכנת היין המוקפד, כל זאת בסבלנות הנדרשת, כי כאמור, “יש דברים ששווה לחכות בשבילם”.

הקמפיין התקשורתי עלה השבוע לטלוויזיה ולדיגיטל וילווה בצילומים מרהיבים מכל שלבי הכנת היין, בליווי יפתח פרץ.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל, אמר היום: “כרמל סיגנצ’ר היא ההשקה הגדולה ביותר שלנו השנה. אנו גאים להציב בקדמת הבמה את היינן הראשי שלנו, יפתח פרץ, ואת צוות הייננים, אשר הביאו את התפיסה הייננית וקדמת הטכנולוגיה והחדשנות לייצור הסדרות החדשות עם חשיבה יצירתית ופיתוחים ייחודיים”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*