יקבי כרמל משיקים את SelecteD מוסקטו בציר 2019 לרגל יום העצמאות

SelecteD  מוסקטו, יין מבעבע, קליל ומתקתק, בעל אחוז אלכוהול נמוך יחסית, המאפשר שתיית כמה כוסות

סלקטד מוסקטו 2019. צילום: אייל קרן

לרגל יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל, משיקים יקבי כרמל את SelecteD מוסקטו בציר 2019 – יין מבעבע, קליל ומתקתק, בעל אחוז אלכוהול נמוך יחסית, המאפשר שתיית כמה כוסות בהנאה ומתאים לאירועים חגיגיים.

סדרתSelecteD ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת יינות מובילה, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. בסדרה מגוון יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו. יינות נגישים בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן. המגוון והאופי הנגיש מותאמים לחיך הישראלי. יינות הסדרה הם יינות עסיסיים, “יינות לשתיה ולא יינות לטעימה”.

Slected  מוסקטו מצטרף ליינות  הסדרה:

האדומים – קברנה סוביניון, קברנה סוביניון מרלו, מרלו, אדום חצי יבש.

לבנים ורוזה –  אמרלד ריזלינג קולומברד, סוביניון בלאן, רוזה.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: “סדרת SelecteD היא הסדרה המייצגת את האופי הישראלי ומותאמת לחיך הישראלי ולא בכדי הפכה במהלך השנים לסדרת יין הנמכרת ביותר בישראל. SelecteD  מוסקטו הוא יין בעל אופי פירותי ורענן ומתאים במיוחד לחגיגות ערב העצמאות ולחגיגות ‘העל האש’ ביום שאחריי, גם אם במתכונת קצת שונה השנה. לכן, החלטנו לרגל חגיגות ה-72 למדינת ישראל, להשיק את SelecteD  מוסקטו כחלק מסדרת היינות שמייצגת את ישראל יותר מכל ולהרים כוס לחיי העם הזה, ששומר על ערכים של עזרה הדדית, קהילתיות ושמחה במיוחד בתקופה מאתגרת זו. מאחר שהחגיגות השנה יהיו במתכונת ביתית, אנו מציעים הפניה באתר יקבי כרמל לכל רשתות השיווק וחנויות היין הנבחרות, מהן ניתן לרכוש את היינות שלנו אונליין. בברכת חג עצמאות שמח ובריא”.

מחיר מוסקטו מסדרת SelecteD (זהה לשאר מוצרי הסדרה): 30 שקל.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*