יקבי כרמל מרחיבים את תשתיות הייצור באלון תבור

החברה עתידה לרכז באלון תבור את מרבית פעילות הייצור והלוגיסטיקה של כל קבוצת יקבי כרמל, כאשר בהמשך יועברו גם חלקים מסוימים מהפעילות התפעולית של יקב זכרון יעקב לאתר אלון תבור

אתר היקב באלון תבור

יקבי כרמל מתכננים להרחיב את תהליכי והיקפי הייצור באתר אלון תבור כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של היקב, במטרה להגדיל את אספקת כלל המוצרים, באיכות הגבוהה ביותר ובהיקף הכמותי הצפוי בעשור הקרוב, תוך מתן דגש על שילוב טכנולוגיות עתידיות נדרשות.

במסגרת “תוכנית אב” ארוכת טווח, החברה עתידה לרכז באלון תבור את מרבית פעילות הייצור והלוגיסטיקה של כל קבוצת יקבי כרמל, כאשר בהמשך יועברו גם חלקים מסוימים מהפעילות התפעולית של יקב זכרון יעקב לאתר אלון תבור.

עם זאת, ביקבי כרמל מדגישים כי אתר היקב ההיסטורי בזיכרון יעקב, שהינו חלק מהמורשת של היקב, ימשיך להיות הלב הפועם של יקבי כרמל ומשמעותי הן מבחינת היבטים ייצוריים ותפעוליים שיופעלו במקום והן מבחינה היסטורית עם מרכז המבקרים של יקבי כרמל.

היקב החדשני באלון תבור. צילום: אתר יקבי כרמל

על יקבי כרמל

יקבי כרמל פועלים זה 139 שנים מבלי לפספס אף בציר אחד. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 משפחות כורמים, ומפעילים ארבעה אתרים: היקב בזכרון יעקב, אלון תבור, קאיומי בגליל העליון ויקב יתיר בתל ערד.

פורטפוליו המותגים של היקב כולל את יקבי כרמל שתחתיה סדרות יין המעוטרות בפרסים בינלאומיים, מותג יקב הבוטיק יתיר, יקב דלתא, מותגי הבירה אלכסנדר וקרומבאכר ומותגי האלכוהול של היקב הכוללים את ברנדי כרמל, קוניאק Dupuy, מותג הוודקה ניו אמסטרדם ומחייה 13.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*