יקבי כרמל מרחיבים את הפעילות השיווקית של מותג Tito’s handmade Vodka בישראל

הוודקה עשויה בעבודת יד, מיוצרת מתירס ולא מחיטה או שעורה כמקובל, דבר שמעניק לה טעם מתוק במקצת והופך אותה גם לוודקה ללא גלוטן

Tito's handmade Vodka בישראל. צילום: שוקה כהן
Tito's handmade Vodka בישראל. צילום: שוקה כהן

יקבי כרמל מרחיבים את הפעילות השיווקית של מותג Tito’s handmade Vodka בישראל והשיקו אתמול (יום א’) את המותג בזמן אמיתי, בית הספר לברמנים  ביפו. מדובר בוודקת פרמיום אמריקאית הנחשבת למותג הוודקה הנמכר ביותר בארה”ב והצומח ביותר בעולם. הוודקה עשויה בעבודת יד,  מתירס, ואינה מכילה גלוטן. יקבי כרמל יוצאת לפעילות שיווקית מקיפה בישראל בהתאם לאסטרטגיה הגלובלית.

בתמונה רן אסא מנהל שיווק יקבי כרמל, המיקסולוג אוראל לוי ויוסי אדרי סמנכ"ל השיווק והמכירות, צילום: שוקה כהן
מימין: רן אסא מנהל שיווק יקבי כרמל, המיקסולוג אוראל לוי ויוסי אדרי סמנכ”ל השיווק והמכירות. צילומים: שוקה כהן

Tito’s handmade Vodka עשויה בעבודת יד, מיוצרת מתירס, ולא מחיטה או שעורה כמקובל, מה שמעניק לה טעם מתוק במקצת, והופך אותה גם לוודקה ללא גלוטן. זוהי וודקה צלולה עם ניחוח מתוק של תירס, טעם חלק וגוף מלא. היא אחד מסוגי הוודקה שניתן לשתות נקי וללא טעמי לוואי.

הזיקוק נעשה באמצעות מכלי זיקוק מסורתיים מנחושת, בדומה לשיטה בה מיוצרים הקוניאק והסינגל מאלט האיכותיים ביותר. הוודקה עוברת זיקוק שש פעמים וסינון דרך פחם פעיל, מכיוון שעל פי הניסויים שערך טיטו זוהי כמות הזיקוקים הנותנת את התוצאה המושלמת.

ההשקה של יקבי כרמל
ההשקה של יקבי כרמל בזמן אמיתי

פרסים וציונים:

  • ציון 95 – Wine Spectator, 2014
  • פרס מותג / מזקקת השנה לשנת 2014 ב-Wine Enthusiast
  • מדלית זהב כפולהSan Francisco World Spirits Competition, 2001
  • UCC Chairman’s Trophy for World’s Best Vodka Tonic, 2010 Ultimate Cocktail Challenge

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל אמר בהשקה: “טיטו’ס היא וודקה איכותית, חלקה וצלולה המזוקקת בזיקוק דודי מסורתי וייחודי. אנו שמחים להרחיב את פעילות מותג וודקה טיטו’ס בישראל, בהמשך להצלחה הגלובלית מ- 134 מדינות בעולם. המותג, הנמכר ביותר בארה”ב ונחשב היום לטרנד הגדול בעולם, תפס תאוצה בארה”ב ובעולם, ונחשב כיום למותג הוודקה  פרמיום הצומח ביותר בארה”ב.

אסא הוסיף: “אנו יוצאים בשורת מהלכים לחיזוק והשקת המותג בישראל. קהל המטרה אליהם אנו פונים הוא דור המילניאלס, גילאי 25-40, חובבי וודקה ומי שמעריך אלכוהול איכותי ומוכן להתנסות במוצרים חדשים, וכן צרכנים הקונים בערוץ המתמחה, לרבות חנויות אלכוהול, ברים וכדומה. וודקה טיטו’ס תיכנס לברים, מסעדות ובתי מלון ונגדיל גם את נקודות המכירה של המותג בישראל. במקביל, אנו משקיעים בבית הספר לברמנים ‘זמן אמיתי’  עם סדנת טיטו’ס ייחודית במסגרת קורסי הפרמיום של בית הספר. הסדנה מוצעת גם לחברי המועדון של בית הספר. כמו כן, בהתאם לפעילות הפילנטרופית של וודקה טיטו’ס בעולם, גם בישראל המותג יקודם באמצעות אירועי תרומה לקהילה וחבירה לעמותות התואמות את תפיסת המותג”.

 

Tito's handmade Vodka בישראל
Tito’s handmade Vodka בישראל

המיקסולוג אוראל לוי חבר לוודקה טיטו’ס ופיתח מתכוני קוקטיילים ייחודיים בהשראת המותג ובעליו. לוי אמר במהלך ההשקה: “למרות שוודקה טיטו’ס הינה בין סוגי הוודקה היחידים שניתן לשתות נקי, נתתי לאיכויות הוודקה וייחודה ולדמותו של המייסד ‘טיטו בברידג‘ להיות נוכחת בכל אחד מהקוקטיילים שפיתחתי. החל מהדרינק האהוב על טיטו, דרך קוקטייל המציין את העבודה הקשה, הדקדקנות והרצינות שטיטו משקיע בייצור וודקה טיטו’ס. קוקטייל נוסף מבטא את הייחודיות של שימוש התירס כחומר הגלם בוודקה. גולת הכותרת – קוקטייל רך ונעים, המייצג את התרומה לקהילה, הנתינה ואהבת החינם, המאפיינות את המותג”.

על וודקה טיטו’ס

וודקה טיטו’ס יצאה לדרך בשנת 1996 עם החלטתו של בראט בטלר, המכונה טיטו בברידג’, גיאו-פיזיקאי חובב וודקה מאוסטין, טקסס, שהוא רוצה לייצר את הוודקה הטובה ביותר בעולם, וודקה חלקה וטהורה. לאחר ניסויים רבים, הוא החל באותה שנה לייצר ולשווק את הוודקה שלו בעצמו. כמו המרשם של הוודקה, גם ציוד הייצור תוכנן על ידי טיטו בעצמו, על פי שרטוטים של מזקקות מימי האיסור על שתיית אלכוהול. כדי להבטיח את האיכות, הוא בחר בשיטת ייצור בזיקוק דודי מסורתי במקום בתהליך זיקוק רציף כמו בסוגי וודקה רבים אחרים.

המזקקה של טיטו הייתה מזקקת הבוטיק (craft distillery) הראשונה בארה”ב. מאז קמו לה מתחרים רבים, וכיום קיימות בארה”ב מאות מזקקות כאלה. לדברי Wine Spectator למותג וודקה סופר פרמיום טיטו’ס יש חלק מכריע בהתפתחות ענף זה בארה”ב.

בשנת 2001  שלח טיטו שני בקבוקים מתוצרתו לתחרות World Spirits Competition, שם הוא זכה בשתי מדליות זהב בהחלטה פה אחד של חבר השופטים, כשהוא גובר על 71 מותגי וודקה אחרים. בעקבות זכייה זו החל הזינוק במכירות של הוודקה. הבקבוק הצנוע עם התווית הפשוטה, שעוצבו גם הם על ידי טיטו עצמו, ממחישים את נחישותו של טיטו להתמקד בעיקר – איכות הוודקה, ולא להשקיע בסמלים חיצוניים  שרק מייקרים את המשקה.

המלצות הגשה: מתאימה לשתייה בפני עצמה, או כבסיס לקוקטיילים רבים. הטעם המתוק הוא יתרון מבחינה זו. אחוז אלכוהול: 40%.

מחיר: 119 שקל לבקבוק של ליטר. 100 שקל לבקבוק של 700 מ”ל.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*