יקבי כרמל ומשק יעקבס מציעים לשבועות מארז יין מהסדרה האזורית עם גבינות איכותיות

תכולת המארז: מרלו אזורית גליל עליון – יין אדום יבש, וגבינות מנצ'גו, גאודה, רוקפור וקממבר

מארז שבועות של יקבי כרמל ומשק יעקבס. צילום: אייל קרן

יקבי כרמל ומשק יעקבס מכפר הרא”ה יוצאים בשיתוף פעולה מיוחד לכבוד שבועות. במסגרת שיתוף הפעולה, מציעים יקבי כרמל וגבינות משק יעקבס מארז מיוחד הכולל יין מהסדרה האזורית ומגוון גבינות משובחות, שיתאימו כמתנה למארחים וישלימו כל ארוחת חג.

חג השבועות, המביא איתו את החגיגות המסורתיות של תבואת ארץ זבת חלב ודבש ומסמל את תחילת הקיץ, הוא הזדמנות  לחגוג גם עם יינות ישראלים – והפעם מוצע מגוון היינות מהסדרה האזורית. זו סדרה ייחודית של יינות משובחים המייצגים את מיטב אזורי הכרמים של ישראל ומביאה לידי ביטוי את הייחודיות של אזורי גידול נבחרים בגליל ובהרי יהודה.

יינות הסדרה, מופקים מזני ענבים קלאסיים אשר נבצרים בכרמים מצטיינים מאזורי היין השונים. היינות מטופלים במסירות, במקצוענות ובדייקנות על מנת להביא לידי ביטוי את האיכות והאופי המיוחדים לזני הענבים ואזורי הגידול. ייצוג הסדרה הוא על ידי בעלי חיים מקומיים הסדרה האופייניים לארץ ישראל  ולאזור הכרמים.

הסדרה האזורית כוללת את היינות: קברנה סוביניון, קברנה סוביניון שיראז, מרלו, רוזה וגוורצטרמינר

תכולת המארז:

  • מרלו אזורית גליל עליון – יין אדום יבש בעל גוונים וניחוחות עמוקים של פירות יער בשלים. יין קלאסי לסועדים אשר רוצים ליהנות מיין עשיר בטעמים ועם זאת אלגנטי ומעודן.
  • גבינת מנצ’גו מחלב כבשים (אריזת 180 גרם) – גבינה קשה בסגנון ספרדי, במרקם מוצק וטעם מלא ועשיר, 30% שומן.
  • גבינת רוקפור מחלב כבשים ובקר (אריזת 180 גרם) – גבינה כחולה חצי קשה, משובצת עובש כחול. בעלת טעם עמוק וחריף המתחזק עם זמן הבשלתה. 30% שומן.
  • גבינת גאודה מחלב בקר (אריזת 200 גרם) – גבינה קשה שמקורה בהולנד, בעלת טעם עשיר. 28% שומן.
  • גבינת בייבי קממבר בקר (אריזה של כ – 120 גרם) – גבינה בשלה חצי קשה בסגנון צרפתי. בעלת מרקם רך וטעם אופייני עדין המתחזק עם התיישנות הגבינה. 25% שומן.

המארז יהיה זמין לרכישה בין התאריכים 10-25 במאי

מחיר המארז: 175 שקל.

ניתן להשיג בחנות המשק, רחוב הרב ישראלי, מושב כפר הרא”ה

שעות פעילות: ראשון עד חמישי 07:00-18:00, יום שישי 07:00-14:00

מארז שבועות של יקבי כרמל ומשק יעקבס. צילום: אייל קרן

אודות משק יעקבס

מחלבת גבינות משק יעקבס ממושב כפר הרא”ה היא מחלבה משפחתית שמייצרת גבינות בוטיק מקומיות יותר מ-27 שנה. המחלבה  הוקמה על ידי חמשת הבנים לבני משפחת יעקבס, כשמחברת המתכונים של סבתם היוותה בסיס למתכונים הראשונים ובעזרתה החלו במלאכת הגיבון. בהמשך, התרחבה המחלבה והבנים רכשו ידע ממחלבות מסורתיות ומוכרות באירופה. כיום מיוצרות הגבינות במחלבה בעזרת ציוד חדיש ובשיטות מסורתיות, כנהוג במחלבות קטנות. במחלבה מעבדים חלב עיזים, צאן ובקר ומייצרים כ-25 סוגי גבינות איכותיות וייחודיות: קשות, חצי קשות בשלות, גבינות עובש וכמובן גבינות רכות ויוגורטים.

לכבוד חג השבועות יתקיים בכפר הרא”ה יריד קולינרי של מחלבת גבינות משק יעקבס ומאפיית אגדת לחם. ביריד ניתן יהיה להשיג את כל הנדרש לשולחן החג – גבינות בוטיק מחלב בקר, עזים וכבשים, חלות, לחמי מחמצת, מאפים, קישים, עוגות, גלידות, יינות, שמן זית, ממרחים ועוד.

ימים ושעות פתיחה: שני-שלישי-רביעי 22-24 למאי בין השעות 7:00-18:00.

יום חמישי 25/5 (ערב חג שבועות) 7:00-14:00.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*