ייצוגית בהיקף מצרפי מוערך של 15 מיליון שקל נגד מרס ריגלי בטענה להטעיה

לטענת המבקש, בשנים אחרונות החלה החברה לשווק במקביל לאריזות הרגילות של טוויקס במשקל 50 גרם, אריזות במשקלים של 46 גרם שמחירם זהה לאריזות הרגילות, כך שלמעשה המוצרים התייקרו. תגובת מרס: החברה היא יצרנית גלובלית שמקיימת את כל הוראות החוק. מרס טרם קיבלה את הבקשה ולכן איננה יכולה להתייחס אליה

טוויקס שוקולד לבן

בקשה לאישור תביעה ייצוגית בהיקף מצרפי מוערך של 15 מיליון שקל הוגשה כנגד חברת מרס ריגלי ישראל מרעננה.

בבקשה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב נאמר כי החברה מייבאת ומשווקת אריזות חטיפי שוקולד הידועים כמותג בשם: טוויקס באריזות במשקל 50 גרם. במהלך השנים אחרונות החלה החברה לשווק במקביל לאריזות הרגילות, אריזות נוספות במשקלים מוקטנים של 46 גרם אשר חזותם על המדפים ומחירם הינו זהה לאריזות הרגילות, כך שלמעשה ייקרה החברה את המוצרים באופן סמוי. בבקשה מצוין כי מדובר במוצרים הבאים: טוויקס שוקולד לבן ו-טוויקס קרמל מלוח.

המוצרים הללו, טוען המבקש אמיר אור, התכווצו, ומשקלם קטן וזאת לא כל בידול חזותי והבלטה כנדרש בהוראות ובהנחיות הממונה על הגנת הצרכן, תוך הטעיית הצרכנים ותוך מחירם במחיר זהה. דהיינו המדובר בעליית מחירים סמויה של כ-8% ולהפסד כספי של הצרכנים, ועל כן על החברה להשיב כסף זה לציבור הצרכנים.

לדברי המבקש, שיווק האריזות המוקטנות על דרך אי הצגת גילוי נאות כי מדובר באריזות מופחתות במשקלן מהווה הפרה של חוק הגנת הצרכן, רשלנות ותרמית.

תגובת מרס: “חברת מרס היא יצרנית גלובלית שמקיימת את כל הוראות החוק. מרס טרם קיבלה את הבקשה לאישור כתב התביעה ולכן איננה יכולה להתייחס אליה”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*