יינות ביתן נתבעת על ידי עיריית מודיעין-מכבים-רעות בטענה לניהול עסק ללא רישיון

סניף של יינות ביתן (ללא קשר לסניף הנזכר בידיעה). צילום מסך
סניף של יינות ביתן . צילום מסך

עיריית מודיעין-מכבים-רעות הגישה לבית המשפט לעניינים מקומיים ברמלה כתב אישום כנגד רשת הקמעונאות יינות ביתן ובעליה באשמה של ניהול עסק ללא רישיון.

בכתב האישום נאמר כי במרכז עינב בשדרות המלאכות במודיעין-מכבים-רעות יינות ביתן מפעילה ומנהלת סניף הפרוס על פני שטח של 800 מ”ר. הסניף האמור, מציינת התביעה, טעון רישוי ובין היתר טעון את אישורו של מנהל הנדסה בעירייה וגורמים מאשרים נוספים.

לדברי התביעה, בחודש אוגוסט 2016 הגישה יינות ביתן בקשה לרישיון עסק למדור רישוי עסקים בעירייה, וכי במעמד הגשת הבקשה הובהר ליינות ביתן כי עליה לפעול לקבלת רישיון עסק ואף ניתנו הנחיות לאלה גורמים עליה לפנות. בכתב האישום נאמר כי בקשתה של יינות ביתן סורבה על ידי רשות הרישוי לפני כ-3 שנים, מאחר שהיא לא קיבלה את אישורו של מנהל ההנדסה בעירייה בשל עבירת בניה שבוצעה בסניף שלה שבמרכז עינב.

התביעה מציינת, כי חרף סירובו של מנהל ההנדסה בעירייה קיבלה יינות ביתן רישיון עסק זמני עד לחודש מאי 2018, וכי החל מה-1 בחודש יוני 2018 העסק פועל ללא רישיון עסק כדין, וכי נשלחו ליינות ביתן התראות בגין ניהול עסק ללא רישיון.

עד למועד הגשת כתב האישום, מציינת התביעה, לא אישרו הגורמים המאשרים את בקשתה של יינות ביתן לרישיון עסק, לא ניתן לה רישיון עסק, והיא לא הפסיקה את פעילות הסניף שלה במרכז עינב, וממשיכה בניהולו ללא רישיון עסק כדין, וזאת החל מחודש ינואר 2018.

תגובת הנתבעת לא התקבלה עד כה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*