יומנגס משיקה שלוש מנות המבורגר חדשות ליום ההמבורגר הבינלאומי

המבורגר נורווגי למשל - תערובת של בשר בקר, הודו ואווז טחונים עם קשיו, חרדל דיז'ון ופטריות פורטובלו. מגיע עם טופינג של סלמון מעושן וריבת פטל

המבורגר נורווגי של יומנגס. צילום: תומר בורמד

רשת יומנגס מציגה ללקוחותיה היצע קולינארי מגוון. הפעם, לכבוד יום ההמבורגר הבינלאומי, מרעננת הרשת את התפריט עם שלוש מנות המבורגר חדשות, אקסטרימיות במיוחד, עשירות בטעמים אירופיים:

המבורגר אירי – תערובת של בשר בקר ושומן חזיר טחונים עם צ’אנקים של גבינת צ’דר מיושנת. מגיע עם טופינג של שעועית אפויה, בוטנים ממולחים וריבת בייקון. מחיר – 72 שקל (המבורגר 220 גרם + 350 גרם צ’יפס).  

המבורגר אירי של יומנגס. צילום: תומר בורמד

המבורגר נורווגי – תערובת של בשר בקר, הודו ואווז טחונים עם קשיו, חרדל דיז’ון ופטריות פורטובלו. מגיע עם ‘טופינג’ של סלמון מעושן וריבת פטל. מחיר – 72 שקל (המבורגר 220 גרם + 350 גרם צ’יפס).  

המבורגר קרואטי – תערובת של בשר בקר וליה טחון עם עגבניות מיובשות, פרמז’ן וצנוברים מגיע עם פלפל שרי ממולא בגבינות. מחיר – 74 שקל (המבורגר 220 גרם + 350 גרם צ’יפס).  

לצד הטעמים החדשים, תצא הרשת במבצע מיוחד לכבוד יום ההמבורגר הבינלאומי: כל לקוח אשר יזמין ב-28 במאי (28.5.19) מנת המבורגר בישיבה במסעדה ו/או באמצעות משלוח או TA, יזכה בכרטיס גירוד עם שלל הטבות ומתנות וביניהן: מנת SHARING לבחירה, מנת המבורגר, בירת יומנגס ועוד.  מימוש ההטבה בין ה- 29.5-7.6 במסעדה בלבד.

המבורגר קרואטי של יומנגס. צילום: תומר בורמד

על בחירת המנות שנכנסות כעת לתפריט אחראית קליקת החברים של יומנגס – חברי מועדון “השמנמן המתמיד”, בעקבות סדרת אירועי “כל הקודם טועם” שערכה הרשת בסניפיה ברחבי הארץ. במסגרת האירועים האלה הוצעו לחברי הקליקה מנות חדשניות ומסקרנות שלא קיימות בתפריט והם בחרו מאילו מהמנות יזכו ליהנות כלל לקוחות הרשת.

יומנגס נחשב למוסד ההמבורגרים המוגזמים והמושחתים והוא הוקם בשנת 2010 על ידי האחים טל וגל בכר. המוסד מתאים לחובבי המבורגר אמיתיים ומתאפיין במנות מוגזמות ובחגיגת טעמים. ההמבורגרים ביומנגס נקראים על שם מדינות, והם שואבים את טעמם מהמטבחים המקומיים. כל מנת המבורגר מוגשת עם 300 גרם צ’יפס, שכלולים במחיר המנה. הרשת כוללת כיום ארבעה סניפים בפריסה ארצית – נשר, רופין, כפר סבא וגבעת ברנר.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*