יאיר קורן מתגעגע ליינות של בארי ססלוב

ואז הפתיע אותנו המנהל המיתולוגי של דיקסי, אילן סומך, עם בקבוק של יין קינוח היסטורי (1998) מאוספו הפרטי

בארי ססלוב מייצר יין (שנת 2002). צילום: Etan J. Tal, ויקימדיה
יין הקינוח של בארי ססלוב
מאת יאיר קורן
יאיר קורן

 

 

 

 

 

 

 

מבקר היין יאיר קורן, בעבר ראש מערכת החדשות של קול ישראל,  מתגעגע  ליינותיו של היינן בארי ססלוב השוהה בשנים האחרונות  בגואה שבהודו.

ברשמים שפרסם בדף הפייסבוק שלו סיפר יאיר קורן: כ”תל אביבי”, “מסעדת הבית” שלי היא דיקסי. כאן נפגשתי במהלך השנים עם עמיתים, חגגתי ימי הולדת לילדים וביליתי ערבים בלתי נשכחים. בכל הזדמנות אני מפתה חברים לבוא איתי למקום האולטימטיבי בעיני, לאווירה המיוחדת של דיקסי, וכך, באמצע השבוע, התכנסנו גיטה ואריה לביא ומימי בן יוסף לחלוץ בקבוק שמפניה ויינות אחרים, לחלוק פורטרהאוס מעולה ועוד, ואז הפתיע אותנו המנהל המיתולוגי של המסעדה, אילן סומך, עם בקבוק של יין קינוח היסטורי (1998) מאוספו הפרטי.

טוב, כתפיו של היין צנחו מזמן, הפקק גסס, חימצון בלתי נמנע היה שם, הצבע היה חום בהיר עכור, וכל זה ללמדכם שהמראה אינו חזות הכל: היין שמר על ארומטיות של מוסקט, איזון טוב ורעננות מלווה בטעם מפתה של וניל. אז תודה לאילן ושאפו ליוצר היין, בארי ססלוב.‏


  • גילוי  נאות: גיטה ואריה לביא הם בעלי השליטה בחברת ההוצאה לאור תקשורת כלכלית בע”מ, בעלת האתר והניוזלטר E-food – עיתון למקבלי החלטות בענף המזון והמשקאות.

 

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*