טעם חדש: אחוה משיקה חלוה מלבי

חלוה בטעם מלבי מכילה קוקוס קלוי, שברי אגוזים, מי ורדים וצבע אדמדם על בסיס טבעי, המעניקים לחלוה ארומה מיוחדת וטעם של הקינוח המוכר. החלוה בעלת 12% חלבון, 6 גרם סיבים תזונתיים, 80 מ"ג סידן ו-3 מ"ג ברזל

חלוה בטעם מלבי. צילום: יעל האן

חברת אחוה, יצרנית מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מוצר חדש ומפתיע בסדרת החלוה מתוצרתה: חלוה בטעם מלבי. החלוה מכילה קוקוס קלוי, שברי אגוזים, מי ורדים המעניקים לה ארומה נפלאה, וצבע אדום על בסיס טבעי. טעמה העשיר של החלוה זהה לטעמו של המלבי, במרקם של החלוה. החלוה בעלת ערכים תזונתיים מועשרים הכוללים 12% חלבון, 6 גרם סיבים תזונתיים, 80 מ”ג סידן ו-3 מ”ג ברזל. היא מצטרפת לסדרת החלוות של אחוה ותימכר ברשתות המזון במגשית ארוזה במשקל 400 גרם.

באחוה מציינים כי הסדרה נחשבת לנמכרת ביותר בישראל והיא מובילה את השוק שנים ארוכות. לדברי יובל מלאך, סמנכ”ל השיווק והמכירות של אחוה, מדובר במהלך שהוא חלק מתוכנית החברה להשיק מוצרי חלוה בטעמים מיוחדים: “אנו מזהים בקרב צרכנים, פתיחות רבה לנסות מוצרי חלוה בטעמים חדשים ונרגשים לצרף טעם חדש בטעם מלבי, הקינוח הישראלי האהוב והנוסטלגי, שזוכה לגרסתו בחלוה לראשונה בארץ ובעולם”.

כשר פרווה בהשגחת בד”צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר: כ-11-13 שקל לאריזת 400 גרם.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*