טיפים של צחוק לארוחת צוהריים

חברת ההסעדה סודקסו ציינה את יום הצחוק בשלל פעילויות בסניפיה שגרמו לעובדי החברה וללקוחות החברה לצחוק וליהנות. חדרי האוכל קושטו בהתאם

חדר הסעדה מקושט ליום הצחוק. צילום: סודקסו
טיפים ליום הצחוק מהבטן בסודקסו

לכבוד יום הצחוק מהבטן שחל בשבוע שעבר בחרה חברת ההסעדה סודקסו לציין את היום בשלל פעילויות שגרמו לעובדי החברה וללקוחות החברה לצחוק וליהנות. במהלך כל  היום חיכו לעובדי ההסעדה בכל הסניפים טיפים על צחוק ושמחה. ובזמן ארוחת הצוהריים חדרי ההסעדה קושטו עבור הסועדים לציון היום.

Sodexo ישראל היא חלק מתאגיד Sodexo העולמי המעסיק יותר מ-420 אלף עובדים ב-57 מדינות. חברת  Sodexo On Site  מפעילה שתי חטיבות בישראל, ביניהן חטיבה המתמחה בשירותי הסעדה לארגונים, מוסדות ציבור ולחברות מהמובילות במשק בסקטורים השונים, על כל הכרוך בכך: משלב עיצוב המסעדה, כולל תכנון ובניית תפריט מותאם עם תזונאית החברה, דרך בישול במקום של אוכל טרי, טעים ומזין ועד להגשה נעימה ושירות מוקפד לסועדים. החברה קשובה לצרכים המיוחדים של הארגונים השונים ומתאימה לכל לקוח סל שירותים המתאים במדויק לצרכיו. החברה מפעילה נהלי בטיחות מחמירים בתחום בטיחות במזון ובטיחות בעבודה. החברה עובדת עם מוסדות וארגונים מהגדולים במשק.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*