טיב טעם תובעת מנציגות של בעלי נכס בבניין בתל אביב לפצות אותה על נזקי צנרת במושכר

בתביעה נאמר כי טיב טעם שכרה חנות בקומת הקרקע של הבניין בעיר ועשתה בו שימוש כאחד מסניפיה. לטענת טיב טעם, כפועל יוצא ממחדליה של נציגות הבניין המייצגת את בעלי הנכסים בבניין, ליקויים בצנרת הביוב של הבניין גרמו לנזילות מתקרת הסניף

טיב טעם
סניף של טיב טעם בעיר. צילום: יח"צ

נציגות בעלי הנכסים בבניין בתל אביב נתבעת לשלם 1.4 מיליון שקל רשת טיב טעם. זאת בטענה לנזקים שנגרמו לטיב טעם כתוצאה מליקויים בנכס אותו היא שוכרת מהנציגות ואשר בית המשפט כבר קבע בפסק דינו, שהפך לחלוט כבר לפני יותר משנה, כי הנציגות היא האחראית לתיקון הליקויים בנכס.

בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בתל אביב נאמר כי טיב טעם שכרה חנות בקומת הקרקע של הבניין בעיר ועשתה בו שימוש כאחד מסניפיה. לטענת טיב טעם, כפועל יוצא ממחדליה של נציגות הבניין המייצגת את בעלי הנכסים בבניין, ליקויים בצנרת הביוב של הבניין גרמו לנזילות מתקרת הסניף אשר הסבו לטיב טעם נזקים רבים.

לדברי טיב טעם הנזילות הציפו את החנות במי שופכין מצחינים ומזוהמים, וכתוצאה מכך הושבתה פעילות הסניף, סחורות וציוד הושמדו והוחלפו, והיא נשאה בהוצאות גבוהות לצורך ניקוי יסודי של החנות.

לדברי טיב טעם, לאחר שפניותיה הרבות לנציגות הבניין לצורך תיקון הליקויים זכו להתעלמות, היא הגישה תביעה כנגד הנציגות לשם חיובה באמצעות חברת הניהול של הבניין לתקן את הליקויים לאלתר.

בעקבות חוות דעת של מומחה מטעם בית המשפט, קבע בית המשפט כי האחריות לתיקון מוטלת על בעלי הנכסים בבניין, דהיינו על נציגות הבית המשותף, וכי היא זו האחראית לנזקי טיב טעם כתוצאה מהנזילות.

כעת, נאמר בכתב התביעה, לאחר שנציגות הבניין תיקנה סוף סוף את הליקויים, עליה לפצות את טיב טעם בגין מלוא נזקיה שנגרמו לה כתוצאה מאותם הליקויים ועל כן מוגשת תביעה זו.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*