חדש: משקה ויטמינים של המותג TopShape

בשלושה טעמים: תפוח, תפוז ולימון ליים. מכיל  19 קלוריות ל-100 מ"ל

משקה ויטמינית בשלושה טעמים של Topshape

חברת 22 קרבון – 22 Carbon מבית אירני סחר, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי מזון פרימיום בריאים, משיקה לראשונה בישראל את משקה הויטמינים Topshape המכיל ויטמינים מזינים לגוף.

בחברה מציינים כי המשקה גם טעים, מכיל  19 קלוריות ל-100 מ”ל ומגיע בשלושה טעמים שונים: תפוח, תפוז ולימון-ליים. אינו מכיל חומרים משמרים, יש בו ויטמינים רבים כגון: C,D,B6,B12, חומצה פולית והוא אינו נושא את הסימון האדום.

משקה ויטמינים בטעם תפוז. צילומים: גאיה פלד

בקבוק Topshape מכיל את כל הוויטמינים החיוניים במשקה אחד: ויטמין C: אשר משפיע על בקרת רמות סידן, מגנזיום, זרחן שאחראי במידה רבה על יצירת רקמות ושמירה על עצמות יציבות. לוויטמין הזה יש תפקיד עקיף במניעת אנמיה. מחסור בוויטמין סי מתבטא בסימפטומים שונים כמו עור יבש וקשה, מערכת חיסונית חלשה ומועדת למחלות (למשל, הצטננויות רבות), מפרקים נפוחים וכואבים. המשקה גם מכיל ויטמין B6: משמעותי למטבוליזם של החלבונים, שומנים ופחמימות ליצירת כדוריות דם אדומות וקשור באופן הדוק לתפקודים של מערכת החיסון וייצור מוליכים עצביים. מחסור בוויטמין זה, עלול להתבטא בירידה בתפקוד המערכת החיסונית, אנמיה, עייפות, הפרעות עצביות, כאבי ראש, בחילות והקאות.

בנוסף מכיל המשקה ויטמין B12: אחד הוויטמינים החשובים ביותר לצמיחה והתפתחות וגם לייצור חומר גנטי של התאים, המפקח על תהליך היצירה של התאים החדשים בגוף. מחסור בוויטמין זה עלול לגרום לחוסר איזון בתפקוד של איברים ומערכות רבות בגוף. מכיל גם חומצה פולית: המשפרת את יכולת פירוק החלבונים בגוף ואת ספיגת חומצות האמינו חיוניות שנמצאות בחלבונים. כמו כן, החומצה הפולית מסייעת גם לוויסות התיאבון ולמניעת השמנה.

כשרות בד”ץ בית יוסף. ניתן להשיג: ברשת טיב טעם, טבע קסטל, עדן טבע, סופר יודה ופיצוציות.

מחיר: 8.90 שקל לבקבוק (מכיל: 330 מ”ל לבקבוק)

משקה ויטמינים. צילומים: גאיה פלד

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*