חברת Sodexo on-site נרתמת למען עובדיה: מקימה קרן הלוואות ותמיכה פיננסית

מדובר בתכנית הבראה עולמית על רקע התפרצות נגיף הקורונה שמוביל תאגיד Sodexo העולמי בהשקעה של 30 מיליון אירו. אודי בן שימול, מנכ"ל Sodexo On Site: סיוע כלכלי בסיסי לעובדינו, יאפשר להם לחזור לעבודה ולתמוך בפעילות החברה וייצובה כחלק מאסטרטגיית היציאה שלנו

אודי בן שימול מנכ"ל sodexo on site. צילום: טל שחר

על רקע התפרצות נגיף הקורונה והמשבר שבא בעקבותיו, החליטה הנהלת Sodexo on site, המתמחה באספקת שירותי אחזקת מבנים ומערכות, ניהול שירותים והסעדה לארגונים, מוסדות ציבור וחברות מהגדולות במשק, על הקמת תכנית הלוואות ייעודית שעיקרה סיוע לעובדים שנקלעו לקשיים כלכליים כתוצאה מהמשבר. מדובר בתכנית הבראה עולמית אשר מוביל תאגיד Sodexo העולמי בהשקעה של 30 מיליון אירו.

במסגרת התוכנית, תאפשר החברה, אשר מעסיקה 2,500 עובדים, לעובדיה לקבל תמיכה כספית באמצעות קרן מיוחדת. העובדים יוכלו לקבל הלוואה בסכום של עד 15,000 שקל או עד סכום של שתי משכורות נטו וכל זאת בהתאם לעמידתם בקריטריונים של תכנית הקרן. החזר ההלוואה הוא ללא ריבית והצמדה וניתן לדחות את מועד החזר התשלומים במספר חודשים (הלוואת גרייס).

אודי בן שימול, מנכ”ל Sodexo On Site מסר: “מדובר בתוכנית שמיישמת את תכנית ההבראה לעובדים של תאגיד Sodexo העולמי בהשקעה של 30 מיליון אירו, שחלקה יצא מכיסם הפרטי של הנהלת התאגיד העולמי. אחד העקרונות המנחים את החברה שלנו הינו אספקת שירותים משפרי חיים (Quality of Life Services). עקרון זה חל הן על הלקוחות, הן על הספקים ועל אחת כמה וכמה על העובדים. משבר הקורונה גרם לחברה ולשוק כולו נזק אדיר, שגרר בעל כורחנו גם הוצאת עובדים רבים לחל”ת. אנו מבינים כי העובדים שלנו הם חלק בלתי נפרד מהארגון כולו, וסיוע כלכלי בסיסי לעובדינו, יאפשר להם לחזור לעבודה ולתמוך בפעילות החברה וייצובה כחלק מאסטרטגיית היציאה שלנו שנקראת ‘ממשיכים. אחרת’ “.

חברת Sodexo On Site, מפעילה שתי חטיבות בישראל. האחת מתמחה בשירותי אחזקת מערכות אלקטרומכניות, מיזוג אוויר, חשמל ושירותי ניהול כלליים (Facility Management) וחטיבה המתמחה בשירותי הסעדה לארגונים, מוסדות ציבור ולחברות מהמובילות במשק בסקטורים השונים.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*