Muvix משיקה מתחם קולנוע לצפייה חברתית בסרטים וסדרות עם מטבח צמוד בנווה צדק

מדובר במתחם הקולנוע הראשון בעולם המספק Movie-on-demand במרחב הציבורי, הכולל 14 חדרי הקרנה פתוחים, בגדלים שונים, וגם בר ומטבח המספקים תפריט הכולל מזון ומשקאות, לרבות משקאות אלכוהוליים. כל המנות מיוצרות במקום

צילום: שחף הבר
צילום: שחף הבר

חברת הסטארט אפ Muvix שהוקמה במטרה להמציא מחדש את חוויית הצפייה החברתית מחוץ לבית משיקה בימים אלה את מתחם Muvix Concept, כאב טיפוס למתחמים דומים שיקומו ברחבי העולם. המתחם, הממוקם בבניין לשימור בתחנה בנווה צדק בתל אביב, הוא מתחם הקולנוע הראשון בעולם המספק Movie-on-demand במרחב הציבורי. זהו שטח מעוצב המספק חוויה חברתית. המתחם כולל 14 חדרי הקרנה פתוחים, בגדלים שונים המצוידים במסכים בגדלים מגוונים, החל מחדר לזוג ועד לחדר ל-14 אנשים, ואף מציע חדר עם שתי מיטות זוגיות או חדר משפחתי עם מספר מסכים. הכיסאות במקום עוצבו במיוחד על ידי ארגונומית, על מנת לספק נוחות מקסימלית. את המקום עיצבה מעצבת הפנים אלונה אליאסי.

במקום בר ומטבח המספקים תפריט הכולל מזון ומשקאות מגוונים, לרבות משקאות אלכוהוליים. בכל חדר, נהנים הצופים מחוויית צפייה איכותית בתוכן, בשפה ובמועד אותו בחרו, ומאוכל ושתייה אותם ניתן להזמין ישירות דרך האפליקציה, שמוגשים למקום מושבם, ללא הפרעה לצופים בחדרים אחרים. על הצד הקולינרי אמון שחר ברנע (סבסטיאןקפה נואר ועוד). התפריט כולל פיצות, פוקאצ’ות, כריכים, פלטת גבינות, אנטיפסטי, ומגוון נשנושים דוגמת נאצ’וס, פיצוחים, פופקורן, גלידות ועוד, כאשר כל המנות מיוצרות במקום. הבר במתחם מגיש מגוון של משקאות קלים וקוקטיילים ייחודיים. המקום מציע גם מגוון דילים הכוללים כניסה, מזון ושתייה במחירים ובגדלים שונים.

מתחם ההקרנה Muvix Concept. צילום: שחף הבר

לפני ההגעה למקום, יש להוריד את אפליקציית Muvix, באמצעותה שומעים את הסאונד באיכות גבוהה ובסנכרון באמצעות אוזניות בשפה שבחר הלקוח. האפליקציה מאפשרת גם להזמין אוכל ושתייה במהלך הסרט, להזמין כרטיסים, ולהזמין חברים להשתתף בצפייה. במקרה הצורך, ניתן להצטייד בנייד ובאוזניות במקום.

אפליקציית Muvix. צילום: שחף הבר

ב-Muvix מציינים כי הם פותחים בפני לקוחותיהם מגוון אינסופי של דרכים להקרין ולצפות בתוכן הכולל סרטים, סדרות, אירועי ספורט, הופעות, הרצאות ועוד, באופן איכותי, מהנה ועוצמתי.

החברה, הפונה בין היתר גם לארגונים וחברות מסחריות, מאפשרת ללקוחותיה הקרנה פומבית של מספר תכנים במקביל, בחוויית צפייה חדשנית, בכל זמן ובכל מקום – בפנים או תחת כיפת השמיים. בין האירועים המוצעים: אירועי צפייה בחוף הים, על גגות העיר ובכל לוקיישן שיבחר הלקוח ובכלל זה במתחם הקונספט של Muvix בתל אביב, באתר הלקוח, או בכל מרחב אחר לבחירתו. בחברה מציינים, כי בדיוק כפי שנטפליקס שינתה את האופן שבו אנשים רואים סרטים בתוך הבית, Muvix מתעתדת לשנות את האופן שבו אנשים רואים תוכן מחוץ לבית.

Muvix הוקמה על ידי אלון כהן, המייסד, המנכ”ל ויו”ר לשעבר של חברת CyberArk על מנת להוביל מהפכה עולמית בחוויית הצפייה החברתית מחוץ לבית. החברה מפתחת טכנולוגיה עליה קיבלה פטנט עולמי, שמהותו הסנכרון המושלם בין הסאונד לבין התמונה, המאפשר להקרין מספר ערוצי תוכן (סרטי קולנוע, סדרות טלוויזיה, אירועי ספורט, הופעות בשידור חי, הרצאות ועוד) לקבוצות שונות באותו חלל ללא הפרעה ביניהן, ובכך ליצור ערוץ מדיה חדש ולאפשר את החוויה של movie-on-demand במרחב הציבורי.

נתאי ברזם, מנכ”ל Muvix: “הפלטפורמה החדשנית של Muvix מספקת ערוץ מדיה חדש המאפשר להפוך כל מקום ציבורי, בפנים או תחת כיפת השמיים לקולנוע חכם המקרין מספר ערוצי תוכן במקביל, באיכות מרשימה, ללא הפרעה ביניהם או לסביבה. אנשים אוהבים את החוויה הקבוצתית ואוהבים לבלות מחוץ לבית ו-Muvix מאפשרת מגוון אינסופי של אפשרויות צפייה חדשה ומלהיבה ללקוחות פרטיים ולארגונים, עבור לקוחות, שותפים ועובדים. אנו מזמינים אתכם לבוא לחוות זאת בעצמכם”.

מתחם ההקרנה Muvix Concept. צילום: שחף הבר
מתחם ההקרנה Muvix Concept. צילום: שחף הבר

מחיר כניסה לתקופת ההרצה : 20 שקל.

Muvix Concept

מתחם התחנה,

קויפמן פינת המרד, תל אביב, מעל קפה גרג

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*