חברת קרשר השיקה סדרה של מכשירי ניקוי לבית ולגינה עם סוללות נטענות

מדובר במכונות שטיפה, שואבי אבק, מפוחים ועוד. כל הסוללות הן בעלות צג דיגיטלי המאפשר למשתמש לקבל נתונים בכל שלב בזמן טעינת הסוללה ובזמן השימוש במכשיר

המכונות ומכשירי הניקוי של קרשר. צילום: יח"צ

חברת קרשר (Karcher) השיקה בימים אלו סדרה של מכשירי ניקוי לבית ולגינה עם סוללות נטענות פורצות דרך (ללא צורך בכבל חשמל) באיכות ובטכנולוגיה שלהם, כמו מכונות שטיפה, שואבי אבק, מפוחים ועוד. על גב הסוללות יש צג דיגיטלי המציג בזמן אמת את זמן הטעינה של הסוללה וכמה זמן נשאר לטעינה מלאה ואת יתרת הזמן בדקות שנשאר לשימוש בסוללה הנטענת (עד להטענה חוזרת). קרשר מפעילה כ-100 חברות בנות בכ-160 מדינות ברחבי העולם.

קרשר ישראל השקיעה במהלך ההשקה של ליין המוצרים החדש כ-500 אלף שקל. כל הסוללות הן בעלות צג דיגיטלי המאפשר למשתמש לקבל נתונים בכל שלב בזמן טעינת הסוללה ובזמן השימוש במכשיר. הצג מראה את זמן השימוש בסוללה וכמה זמן נשאר לשימוש בסוללה עד להטענתה מחדש (זמן השימוש בסוללות הנטענות נע בין 10-30 דקות, תלוי בסוג המכשיר).

הסוללות של מכשירי קרשר הן אוניברסליות ומתאימות לשימוש במגוון מכשירי הניקוי של החברה (אותה סוללה) כמו שואבי אבק, מכונות שטיפה בלחץ, מוצרי גינון כמו מפוחים, חרמשים ומגזמות.

דוד דהן, מנכ”ל קרשר ישראל ,מציין שהליין החדש של מכשירי ניקוי עם הסוללות, שהינו פטנט של החברה, זיכו את החברה בפרסום בינלאומי על חדשנות פורצת דרך ופיתוח מכונות ומכשירים יעילים, שימושיים באיכות בלתי מתפשרת.

חברת Karcher מגרמניה היא בבעלות משפחתית, מובילה בשוק העולמי בתחום טכנולוגיית הניקיון ומעסיקה כ-13 אלף עובדים ברחבי העולם ובשנה האחרונה מכרה יותר מ-13 מיליון מכונות ומכשירי ניקוי בהיקף מכירות של כ-2.5 מיליארד אירו.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*