חברת ירדן, המפיצה של יינות רמת הגולן והרי גליל בארה”ב, חתמה על הסכם הפצה עם סקורניק

יאיר שפירא, מנכ"ל יקב רמת הגולן והרי גליל: שיתוף הפעולה עם חברת סקורניק יאפשר לנו מענה לצרכנים על הביקוש העולה ליינות שלנו ונוכל לשפר את מערך ההפצה לקמעונאים ולמסעדות ברחבי מדינת ניו יורק

יקב רמת הגולן
יקב רמת הגולן

חברת ירדן בע”מ, Yarden Inc, היבואנית והמפיצה של יינות יקב רמת הגולן ויינות יקב הרי גליל בארה”ב, הודיעה על הסכם הפצה חדש עם חברת סקורניק בניו יורק. לדברי יאיר שפירא, מנכ”ל יקב רמת הגולן והרי גליל: שיתוף הפעולה עם חברת סקורניק יאפשר לנו פתרון מקיף למתן מענה לצרכנים על הביקוש העולה ליינות שלנו ולשפר את מערך ההפצה לקמעונאים ולמסעדות ברחבי מדינת ניו יורק”.

יאיר שפירא, מנכ"ל יקב רמת הגולן והרי גליל. צילום: יח"צ
יאיר שפירא, מנכ”ל יקב רמת הגולן והרי גליל. צילום: יח”צ

“ניו יורק היא שוק מרכזי עבור יקבים ישראליים רבים בארה”ב ואף עבורנו. אנו שמחים לשתף פעולה עם סקורניק כשותף להפצה שלנו, במטרה לתמוך בהזדמנויות צמיחה חדשות גם בשוק הכללי” – כך אומרת אן מרקוביץ’-גירארד, סמנכ”ל מכירות, ירדן בע”מ ארה”ב.

המנכ”ל יאיר שפירא מוסיף: “הצוות האיכותי והוותיק בחברת סקורניק מביא אתו רמה גבוהה מאד של מקצועיות, ניסיון בענף היין וקשרים רלוונטיים בתעשייה, התואמים את מטרות החברה שלנו. אנו גאים לייצג את הקטגוריה הישראלית, כתוספת חדשה לפורטפוליו המרשים של יצרני היין הבינלאומיים, אותם מפיצים סקורניק”.

הרמון סקורניק, נשיא חברת סקורניק: “אנחנו מעריכים מאוד, זה זמן רב, את היינות שמייבאת חברת ירדן בע”מ לארה”ב, ורואים ביקב רמת הגולן כסמן איכות לייצור יינות בישראל. אנו גאים להציע כעת את המגוון הרחב של יינות איכותיים בכל רמות המחיר של יקב רמת הגולן ויקב הרי גליל, ללקוחות השוק בניו יורק. מבחינתנו, העובדה שהיינות כשרים היא בונוס בלבד. איכותם יוצאת הדופן מאפשרת לנו לשווק אותם למסעדות מובילות בניו יורק ולקהל הרחב, המעריך יין איכותי”.

Yarden Inc. מייבאת לארה”ב את יינות יקב רמת הגולן ויקב הרי גליל, הממוקמים בקצרין שברמת הגולן ובקיבוץ יראון שבגליל העליון. יהפורטפוליו של היקב בארה”ב כולל את המותגים: ירדן, גילגל וחרמון. יקב רמת הגולן נוסד בשנת 1983, ומילא תפקיד משמעותי, בפיתוח וטיפוח תרבות היין האיכותי בישראל.

חברת סקורניק היא יבואן ומפיץ בארה”ב של יינות משובחים ומשקאות חריפים שבסיסה בלב ניו יורק. החברה טועמת, בוחרת ומציעה למכירה (לקמעונאים בלבד) פורטפוליו איכותי ומגוון של יינות ומשקאות חריפים מכל רחבי העולם. סקורניק החלה את דרכה בייצוג קומץ יקבים בשנת 1987 ומאז התרחבה ומייצגת כיום בארה”ב, יותר מ-500 יקבים מרחבי העולם. החברה היא היבואנית האמריקנית הבלעדית עבור חלק מיצרני המשקאות החריפים והיינות, כמו גם שותפה בהפצה המקומית עבור רבים מהם, בניו יורק, ניו ג’רזי, קונטיקט, פנסילבניה וקליפורניה.

יקבי רמת הגולן
יקבי רמת הגולן. צילום: יח”צ

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*