חברת הממתקים כרמית רוכשת את חברת רפאל’ס

רפאל'ס מתמחה בייצור גרנולה, חטיפי דגנים וחטיפי בריאות, עם מחזור מכירות של יותר מ-7 מיליון שקל. מתניה שוורץ, מנכ"ל כרמית: רכישת הפעילות מהווה פלטפורמה חשובה במימוש האסטרטגיה שלנו לצמיחה במוצרי מזון טבעיים בארץ ובעולם

מתניה שוורץ מנכ"ל כרמית. צילום: אלעד גוטמן
מתניה שוורץ מנכ"ל כרמית. צילום: אלעד גוטמן

חברת הממתקים כרמית תעשיות, חתמה חוזה לרכישה של חברת רפאל’ס המתמחה בייצור,  פיתוח ושיווק מוצרי מזון טבעיים, עם מחזור מכירות של יותר מ-7 מיליון שקל. במסגרת ההסכם רכשה כרמית 60% תמורת 620 אלף שקל, מבעלות חברת רפאל’ס. חוזה הרכישה כולל גם את רכישת המלאי וכן העברת מפעל החברה מחדרה לראשון לציון, תוך שיפור היעילות של החברה ויצירת סינרגיה בין עולמות הגרנולה והשוקולד.

חברת רפאל’ס הוקמה בשנת 2013 על ידי רפאל ממבר וביססה את מעמדה כחברה המתמחה בייצור ופיתוח ושיווק של מוצרי מזון טבעיים ובריאים, כגון גרנולה, חטיפי בריאות, חטיפי דגנים, חטיפי סופר פוד ועוד.

מתניה שוורץ, מנכ”ל כרמית: “רכישת פעילות חברת רפאל’ס מהווה נדבך חשוב במימוש האסטרטגיה של כרמית לצמיחה בפעילות מוצרי מזון טבעיים, הן בשוק המקומי והן בשוק הבינלאומי. אין ספק שחיזוק פלטפורמת המוצרים שלנו מציבה את החברה בעמדה התאפשר צמיחה מהירה יותר”. לדבריו, “רכישה זו מהווה קפיצת מדרגה והרחבה של פורטפוליו המוצרים הבריאותיים ההולך וגדל בשנים האחרונות אשר כרמית משווקת בעיקר בתחום מוצרי ה-Free from. אין ספק שזהו חלק מיישום האסטרטגיה במובילה את החברה כחברה בעלת יתרונות בולטים בתחום האלרגניים ומוצרים הטובים יותר לצרכן”.

עוד אמר: “אנו מזהים את מהפכת הבריאות בישראל ובעולם, ומתכוונים להמשיך להעמיק ולהביא את בשורת הבריאות לציבור הרחב. אנו נמשיך לשמור על ערכיה של רפאל’ס ולחזק את בידולה בחברה המתמחה במזון בריאות”.

שרון קונסטנטיני, מנהלת השיווק של כרמית: “רכישת חברת רפאל’ס היא המשך טבעי לאסטרטגיית החברה להתרחבות בקטגוריות הבריאות ה-better for you  וה- Free from  בארץ ובעולם. לדבריה: “חברת רפאל’ס נוצרה מתוך האמונה  שמזון צריך להזין את הגוף, להיות טבעי וטעים. התפיסה שעומדת מאחורי החברה היא שמוצרי מזון מזינים וטעימים צריכים להיות נגישים לכלל הצרכנים ואנו רואים פוטנציאל רחב להתפתחות בשווקים בהן עד היום לא שיחקנו בהם”.

כרמית תעשיות היא חברה בורסאית,  המתמחה בארץ ובעולם במוצרי Better for you  ו-Free From . היא חברה יצרנית ויצואנית בעולמות של מוצרים ללא גלוטן, ללא חלב, מופחת סוכר וכן בעולמות הממתקים. בשנת 2014 קיבלה החברה את תו ה-GMP (תנאי ייצור נאותים). היתר זה מאפשר לחברה לייצר, לשווק ולסמן מוצרים בסימון “ללא גלוטן”. החברה משווקת את מוצריה בארץ ובעולם וכן מייצרת מוצרים עבור מותגים מובילים בארץ ובחו”ל כמו נסטלה, סנסבורי, מוריסונס ועוד.

 

 

 

 

1 Comment

  1. שלום רב,
    אני עיאד נסאר-שימה, עם נסיון עשיר במערכת החינוך: כמנהלת בתי”ס, כמדריכה ארצית, כמורה למתמטיקה ומרצה ארצית ומגשרת ופעילה חברתית ומתנדבת.יש לי קב נשים ערביות ויהודיות שנפגשות מזה 5 שנים בבתים שלנו לשיח וחיבורים וקירוב לבבות ועזרה לזולת.
    בעת הקורונה אני מקצה את יום חמישי למעשים טובים ומסתובבת באוטו שלי ומחלקת בגדים, דברי אוכל, ציוד ועוד לנזקקים
    הייתי רוצה לבקש שתתרמו מוצרים שאוכל לשמח משפחות
    תודה רבה,
    עיאד
    נייד 0506711220
    דוא”ל ayod28071962@gmail.com
    פייסבוק eyad nassar עם תמונת הנכד שלי

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*