חברת ההסעדה עידית מחפשת יותר מחודשיים כ-180 עובדים אך לא זוכה להיענות

רן כצמן, מנכ"ל עידית: החברה זכתה לאחרונה בפרויקט ההסעדה של גוף ביטחוני גדול והיא מתקשה להשיג עובדים חדשים כדי לספק את השירות כפי שהתחייבה במכרז. החברה מציעה תנאי עבודה מצוינים ומוכנה לשלם לכל עובד שנמצא בחל"ת ורוצה לחזור לשוק העבודה מענק של 3,000 שקל אם יעבוד שישה חודשים ברציפות

רן כצמן, מנכ"ל עידית. צילום: מורג ביטון

לפי דיווחי המוסד לביטוח לאומי יש במשק 700 אלף מקבלי דמי אבטלה וההערכה היא שבמהלך הסגר השלישי התאספו עוד כ-100 אלף מקבלי דמי אבטלה, אך מתברר כי חברות המבקשות להעסיק עובדים מתקשות למצוא מועמדים לעבודה. המעסיקים טוענים כי הישראלים מעדיפים לקבל חל”ת ולא לצאת לעבודה.
חברת ההסעדה עידית – חברה בת של רשת מלונות דן, שהיא אחת מחברות ההסעדה הגדולות במשק והמייצרת ומגישה מדי יום יותר מ-75 אלף ארוחות בעשרות מקומות עבודה, פירסמה לפני כחודשיים שהיא מבקשת לקלוט כ-180 עובדים נוספים בתפקידי שפים, טבחים, מלצרים, נהגים, ועובדי ניקיון, בתנאי עבודה מצוינים ותנאים סוציאליים מורחבים, אך לא מצליחה להשיג עובדים.
רן כצמן, מנכ”ל חברת עידית : “החברה זכתה לאחרונה בפרויקט ההסעדה של גוף ביטחוני גדול והיא מתקשה להשיג עובדים חדשים כדי לספק את השירות כפי שהתחייבה במכרז”.
כצמן מציין עוד כי החברה החליטה לנקוט בצעד מיוחד כדי לעודד את הישראלים בחל”ת לחזור לשוק העבודה ולהעניק לכל אחד שיהיה מוכן לחזור לעבוד מענק של 3,000 שקל – אם הוא יעבוד שישה חודשיים ברציפות בחברה. בינתיים אין היענות והחברה מתקשה לתפקד.

השקת קומפלקס הסעדה חדשני בתוך מתקן רפאל בצפון, מימין: רונן ניסנבאום מנכ”ל מלונות דן, רן כצמן מנכ”ל  עידית, דובב וייס סמנכ”ל תשתיות ברפאל יואב הר-אבן מנכ”ל רפאל. צילום: יח”צ רפאל

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*