זהב כפול ותואר היין הישראלי הטוב בקטגוריית המחיר, לויניארדס שני 2014 של יקבי כרמל

יקבי כרמל זכו בתחרות Terravino בשלוש מדליות זהב ושלוש מדליות כסף

יקבי כרמל זכו במדליית זהב כפול בתחרות היין היוקרתית Terravino 2019 המתקיימת זו השנה ה-13 עם ויניארדס שני 2014. כמו כן, זכה ויניארדס שני בתואר היין הישראלי הטוב ביותר בקטגוריית המחיר 17-27 דולר.

סך כל הזכיות ליקבי כרמל: שלוש מדליות זהב, שלוש מדליות כסף ותואר היין הישראלי הטוב ביותר.

זכיות נוספות של יקבי כרמל בתחרות Terravino:

  • מדליית זהב הוענקה לריזלינג קאיומי 2017
  • מדליית כסף הוענקה לקברנה סוביניון, אדמון 2015
  • מדליית כסף הוענקה לקברנה סוביניון ויניארדס, 2014
  • מדליית כסף הוענקה לסירה מורבדר ויניארדס 2014

הזכיות מצטרפות לשורת זכיות של יקבי כרמל מהשנה האחרונה עם 43 מדליות, 8 מהם לסדרת Vineyards. כשהבולטת שבהן, מדליית הזהב בתחרות היין המוערכת של המגזין הבריטי Decanter ניתנה עם ציון 96 לכרמל מדיטרנאן 2016, הציון הגבוה ביותר שניתן השנה ליין ישראלי.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל אמר לרגל הזכיות: “אנו נרגשים וגאים בזכיות בתחרות ובראשן ויניארדס שני. זהו בלנד המשלב איכות בלתי מתפשרת, המתחילה בטיפול בכרם ועד לעבודה המוקפדת של צוות הייננים המסור והמוכשר של היקב.  אנו שמחים להיווכח פעם נוספת כי היינות שלנו זוכים לא רק לאהדת הקהל, אלא גם לאותות הערכה ולהישגים בארץ ובעולם”.

סדרת Vineyards

סדרת Vineyards הינה סדרה שבאה לקדש את אזורי הגידול הנבחרים של היקב. כל יין בסדרה מגיע מאסופה של כרמים מאזור ספציפי- מרום הגליל או צפון הגולן, על מנת לבטא בצורה הטובה ביותר את הטרואר שהענבים מגיעים ממנו.

בסדרת Vineyards, יקבי כרמל מציגים מגוון רחב של יינות, החל ביינות זניים: קברנה סוביניון, סוביניון בלאן, גוורצרמינר ושרדונה, וכלה בבלנדים ייחודיים שהבולט ביניהם הוא הויניארדס שני, אשר גורף בעקביות זכיות רבות ובראשן הזכייה בזהב כפול.

תחרות Terravino

Terravino היא תחרות יין בינלאומית הנערכת בישראל מדי שנה בפיקוח הארגון הבינלאומי של הגפן והיין (OIV) ובהשתתפות שופטים מומחי יין מכל העולם.

השנה, נשפטו בתחרות 618 דוגמאות של יינות וכהלים. 328 מן הדוגמאות התקבלו מישראל והשאר מ-28 מדינות שונות מרחבי העולם. סך הכול 22 מדליות זהב כפול הוענקו ליינות, מתוכן 15 מדליות זהב כפול ליינות ישראליים.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*