ולנו יש פופקורן פלאפל

סוגת משיקה לראשונה בישראל ובעולם פופקורן למיקרוגל בטעם פלאפל. המוצר מצטרף ל-6 טעמי פופקורן שהושקו לפני שנתיים: תפוח וקינמון, מתוק, קרמל, פלפל ומלח, טבעי וחמאה

פופקורן למיקרוגל בטעם פלאפל. צילום: יח"צ
פופקורן למיקרוגל בטעם פלאפל. צילום: יח"צ

חברת סוגת ממשיכה בהרחבת פורטפוליו המוצרים והשקת חדשנות וכעת משיקה גרעיני תירס להכנת פופקורן במיקרוגל בטעם פלאפל, המאכל הישראלי הלאומי. לפני  שנתיים נכנסה סוגת לראשונה לשוק הפופקורן למיקרוגל עם 6 טעמים: תפוח וקינמון, מתוק, קרמל, פלפל ומלח, טבעי וחמאה והבטיחה שתפתיע בטעמים נוספים המתאימים לחך הישראלי.

המוצר החדש מיוצר בשלב זה עבור סוגת בבלעדיות על ידי החברה הצרפתית נאטיס, שהיא אחת החברות המובילות באירופה בייצור פופקורן למיקרוגל ושולטת ב-35% משוק הפופקורן למיקרוגל באירופה. החברה הצרפתית מייצאת כ-50 אלף טונות פופקורן למיקרוגל בשנה ומוכרת את מוצריה בכל רחבי אירופה, הן באופן עצמאי והן דרך מותג פרטי בשם Magicpop.

לדברי ג’יל גמון מנכ”ל סוגת: “הישראלים אוהבים מוצרים בטעם של הפלאפל הפיקנטי. הוכחה לכך היא ריבוי  המוצרים  בטעם פלאפל הקיימים בשוק, כגון פריכיות, בייגלה, בוטנים אמריקאיים ועוד. המוצר החדש יהווה תחרות לא רק מול קטגוריית הפופקורן למיקרוגל אלא גם מול קטגוריית החטיפים. אנו צופים שהמוצר החדש יתחבב על רבים, ומקווים שהטעם יאומץ על ידי מדינות נוספות בעולם”.

על פי נתוני סטורנקסט, קטגוריית הפופקורן למיקרוגל בשוק הישראלי נאמדת בכ-40 מיליון שקל, כאשר השחקניות המרכזיות הן ליימן שליסל עם המותג הוט פופ ואחריה דנשר עם המותג פופ סטאר.

סדרת הפופקורן למיקרוגל בטעמים של סוגת משווקת באריזות בודדות, שמאפשרות לצרכנים לבנות לעצמם מגוון של טעמים שונים ומגוונים – בניגוד למותגים המתחרים הנמכרים באריזות המכילות 5-6 יחידות מאותו הסוג.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*