חגיגות הקיץ של טוליפ

ביקב טוליפ משיקים סדרת אירועי קיץ בלוקיישנים שונים ברחבי הארץ. החל ממסיבה על גגות של יפו, טברנה ביקב ואוכל ים תיכוני בעמק. ב-18 ביולי - מסיבה גג ורודה ביפו להשקת המארה פינק

יקב טוליפ - מסיבה ורודה. צילום: עדי שרגא

ביקב טוליפ מרעננים את הקיץ עם מגוון אירועים בקונספטים ובמיקומים שונים. האירועים משלבים אורחים מעולם הקולינריה, לצד היינות של היקבים טוליפ ומאיה. כל אחד מהאירועים נבנה בקונספט וסגנון שונה – ישראלי, ים תיכוני, יווני או אפילו יפואי.

טוליפ – אירוע במרכז המבקרים. צילום: עדי שרגא

להלן רשימת אירועי הקיץ של היקב:

  • יום חמישי, ב-18 ביולי וב-18 באוגוסט – מסיבה יפואית ורודה – מסיבת גג להשקת המארה פינק 2018 של יקב מאיה בשיתוף עם Wine on the Vine.

מסיבת גג בפנטהאוז בלוקיישן סודי ביפו, הממוקם באחד הבניינים היפים הצופים אל נופי העיר והים. בר היין יגיש יין ללא הגבלה (מארה פינק של מאיה, ועוד יינות של מאיה וטוליפ). השף יציע נשנושים ים תיכוניים ורודים וה-dj יקפיץ את החוגגים כל הערב. בנוסף תוצג גלריית פופ-אפ מיוחדת של האמנית מונטנה אזולאוס, המתגוררת בתל אביב, שאומנותה הצבעונית והחושנית משלימה המארה פינק – הרוזה של יקב מאיה, ואת נושא המסיבה הוורודה. 70 שקל במכירה מוקדמת ו-100 שקל במכירה במקום.

ביקב מציעים ללבוש ורוד (לא באמת חובה, אבל יהיה מגניב אם כן) והם מבטיחים שהכוס שלכם לא תהיה ריקה.

  • יום שישי, ב- 26 ביולי וב-16 באוגוסט בשעה 10:30 – הטברנה של טוליפוס.

האירוע מתקיים ביקב טוליפ עם יין ללא תחתית והגבלה. ברקע מוסיקה יוונית בהשתתפות השף איתן סלמון שיגיש בטברנה מנות ים תיכוניות קלילות כמו: סלט יווני, שווארמת דגים עם טחינה מטובלת על לאפה, עלי גפן, סמבוסק ממולא גבינה מלוחה, ציזיקי ועוד.

עלות כניסה לחברי מועדון בחינם, לאורח שאינו חבר מועדון: 25 שקל. יין ללא הגבלה ומנות מהתפריט של הטברנה בתוספת תשלום.

  • יום שלישי, 27.8, ערב סיום הקיץ עם הבסטה של בלה.

ערב ים תיכוני מדליק בחצר מסעדת בלה בעמק בית שערים. מוזיקה חיה ושמחה, מנות ספיישל מיוחדות של דגים ופירות ים מהגריל, ויינות של היקבים מאיה ו”טרופיס היווני”.

עלות כוס יין עם ריפיל חופשי – 50 שקל. עלות האוכל לפי מה שמזמינים. חובה להזמין מקומות מראש.

יום שלישי 27 באוגוסט, החל משעה 18.00.

  • יום חמישי, 19 בספטמבר – האירוע השנתי של יקב טוליפ

האירוע השנתי של יקב טוליפ הוא חגיגה גדולה של יין, אנשים, אוכל ועשייה חברתית. זהו אירוע השיא, המלווה את היקב מאז הקמתו ושרבים מחכים לו כל השנה. באירוע זה שמסמל את חגיגות סיום הבציר, יוגשו היינות של טוליפ ומאיה עם מוסיקה חיה ושמחה. יוצבו דוכני מזון וניתן לרכוש מנות אוכל בתוספת תשלום. בנוסף תהיה מכירה של מגוון יינות היקב

עלות כניסה 50 שקל שיוחזרו בקניית 6 יינות ומעלה.

יום חמישי 19 בספטמבר, החל מהשעה 19.00.

 


יקב טוליפ,

כפר תקווה, קרית טבעון,

טל’ 04-9830573

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*