העוגות של צ’יז קייק פקטורי מגיעות לקניון TLV

בדוכן יוצעו למכירה כ-14 סוגי עוגות בגדלים שונים, כולל עוגת הדגל – רד וולוט, עם שכבות של קקאו בצבע אדום ועוגת גבינה קרמית, בזיגוג גבינת שמנת

עוגת הגבינה של צ'יז קייק פקטורי. צילום: יח"צ
עוגת הגבינה של צ'יז קייק פקטורי. צילום: יח"צ

ב-3 בינואר 2018 נפתח לראשונה בתל אביב, בקניון TLV,  דוכן העוגות הראשון מהמותג העולמי צ’יז קייק פקטורי, המציע עוגות גבינה אמריקאיות משובחות. ביום הפתיחה הרשמי חולקו כאלף עוגות אישיות לאכילה במקום.

בדוכן יוצעו למכירה כ-14 סוגי עוגות בגדלים שונים:

  • עוגה בגודל M תעלה כ 100 שקל
  • עוגה בגודל L תעלה כ 150 שקל
  • עוגה בגודל XL תעלה 220 שקל

את העוגות אפשר לרכוש בשלמותן הביתה או לשבת לאכול במקום בעלות של 30 שקל לפרוסה גדולה מכלל העוגות.

מתחם הקולינריה ב-TLV
מתחם הקולינריה ב-TLV – בתי העסק פונים לרחוב

בין העוגות ניתן למצוא את עוגת הגבינה המקורית של המותג על בסיס ביסקוויט חמאתי וזיגוג שמנת חמוצה, עוגת הדגל של דה צ’יזקייק פקטורי – רד וולוט עם שכבות של קקאו בצבע אדום ועוגת גבינה קרמית, בזיגוג גבינת שמנת עשירה, עוגת גבינה עם ריבת חלב בטעם קרמל ושכבת מוס קרמל ועוד.

מייסדי המותג צ’יז קייק פקטורי, אוסקר ואוולין אוברטון מדטרויט, ארה”ב, החלו לאפות עוגות גבינה במרתף ביתם ובעקבות ההצלחה המסחררת החליטו ב-1972 להרחיב את העסק ולפתוח מאפייה בלוס אנג’לס, שם מכרו את עוגות הגבינה המקוריות שלהם. עם השנים, המאפייה הקטנה, דה צ’יזקייק פקטורי, הפכה לרשת מסעדות בארה”ב בעלת שם עולמי, עם יותר מ-200 סניפים הפזורים ברחבי העולם.

קניון TLV, שנפתח באביב שחלף, מציע קונספט קולינרי ייחודי. בתי העסק הקולינריים ממוקמים בשדרה ברחוב ולא תחת מתחם אחד מקורה. השדרה בקומת הרחוב מובילה לקניון ומציעה מגוון רחב של מסעדות ודוכנים קולינריים שיהוו נקודת בילוי עד השעות הקטנות של הלילה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*