הספר ארוחות פסח של רות סירקיס – במהדורה דיגיטלית

הספר מציע לא מעט מהאוצרות הקולינאריים של מטעמי פסח מסורתיים שמאפיינים את מטבחיהן של קבוצות שונות בישראל. נעשה שימוש רב בירקות ובפירות, בעיקר במתכוני ארוחות החג ובמתכוני חול המועד

כבד קצוץ על תפוחים, מתוך ספרה של רות סירקיס
ארוחות פסח של רות סירקיס – במהדורה דיגיטלית

הספר ארוחות פסח של רות סירקיס בהוצאת ידיעות ספרים יצא במהדורה דיגיטלית חדשה בפורמט PDF. הספר מציע שפע מתכונים טעימים ומעניינים לארוחת ליל הסדר ולכל ימי חול המועד, למבחר עוגות ועוגיות, גם בערב המימונה. תמצאו בו הצעות לתפריטים, טיפים להתארגנות ורעיונות לאירוח קל.

טעמים מסורתיים ורבגוניים – הספר ארוחות פסח מציע לא מעט מהאוצרות הקולינאריים של מטעמי פסח מסורתיים שמאפיינים את מטבחיהן של קבוצות שונות בישראל. זה מאפשר שילוב מתכוני פסח חדשים, שאינם חלק מהמסורת המשפחתית שלנו ותורם לרבגוניות של מאכלי החג.

התארגנות קלה –  בספר ארוחות פסח מקבלים המאכלים המסורתיים נגיעות עדכניות כדי להקל את הבישול ואת ההתארגנות. המתכונים מאפשרים שימוש במצרכים מוקפאים ובמכשירי מטבח יעילים כמו מעבד מזון, מיקרוגל ומקפיא.

דגש על אכילה בריאה – בספר ארוחות פסח נעשה שימוש רב בירקות ובפירות, בעיקר במתכוני ארוחות החג ובמתכוני חול המועד. בין אם מכינים מנות ראשונות, עיקריות, פשטידות, תבשילים או סלטים – כולם מכילים ירקות, פירות ועשבי תיבול ריחניים.

 

מתוך ספרה של רות סירקיס

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*