המעגל, פורום מקצועי ראשון לקונדיטורים ושפים, יושק בדנון, בנמל תל אביב

את המעגל ישיק הקונדיטור ג'פרי קניה, העומד בראש קונדיטוריית סטוהרר המיתולוגית בפאריז, המתארח בארץ בהזמנת דנון - בית הספר למצוינות קולינרית. השף יציג בפני משתתפי הפורום את טכניקות בהן הוא משתמש ואת מקורות ההשראה שלו

השף מאיר דנון
השף מאיר דנון

מפגש פורום קונדיטורים ראשון מסוגו בישראל בשם המעגל ייערך בשבוע הבא ביום חמישי ה-28 ביוני. את המעגל ישיק הקונדיטור ג’פרי קניה העומד בראש קונדיטוריית סטוהרר המיתולוגית בפאריז, המתארח בארץ בהזמנת “דנון בית הספר למצוינות קולינרית” שבנמל תל אביב.

ג’פרי קניה ינחה קורסים לאנשי מקצוע במשך ארבעה ימים בדנון ולאחר מכן יושקו בבית הספר פורומים מקצועיים בבישול ובקונדיטוריה במטרה לחלוק ידע, לעידוד התפתחות מקצועית, לקידום שיתופי פעולה, שיתופי ידע ומקורות השראה, בדומה לפורומים המקצועיים קלאב דה סוכרה בצרפת ומועדונים מקבילים בעולם. המפגשים יערכו בסקול יארד, יחידת המחקר והפיתוח  שהוקמה בין כתלי בית הספר, ובה יתאפשר למשתתפים לחלוק את תשוקתם לעשייה הקולינרית. נמסר מדנון, כי פעילות זו היא ראשונה מסוגה בישראל.

הקונדיטור קניה, המוביל את הקונדיטוריה הנחשבת לעתיקה ביותר בפריז, יציג בפני משתתפי הפורום הראשון את עולם היצירה שלו, הטכניקות בהן הוא משתמש ואת מקורות ההשראה שלו וייחשף לטרנדים ולטעמים של הקונדיטוריה המקומית.

השף מאיר דנון, מייסד בית הספר: “מקצועות הבישול והקונדיטוריה אינם מפסיקים להתפתח, כמו בתחומים אחרים. חלוקת הידע היא אחד המנועים החשובים בהתפתחות ובצמיחה של המקצוע. אני שמח שלאחר שנים של תכנון הבשילו התנאים להשקת הפורומים בארץ, כנהוג במדינות נוספות ומקווה שהוא יהווה עם השנים אמצעי מרכזי לשיתוף של ידע”.

קונדיטורים המעוניינים להשתלב במפגש הפורום הראשון מוזמנים להירשם אמצעות מייל info@danon.org.il  או בטלפון: 03-7571555.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*