המסעדנים יוצאים למאבק למען מסעדות, בתי הקפה והברים בעוטף עזה

המחאה התקיימה ב-24 ביוני, מול בית ראש הממשלה בירושלים, למען מניעת הקריסה של עסקי המסעדנים בעוטף עזה. תומר מור, עמותת מסעדנים חזקים ביחד: המסעדות ובתי הקפה והברים בעוטף עזה מעסיקים מאות עובדים. המסעדות לא עומדות בנטל הטילים וסבבי הלחימה וטובעות בהפסדים כספיים משמעותיים

מסעדנים מפגינים מול בית ראש הממשלה בימימגפת בקורונה. צילום: תומר מור, אתר העמותה

עמותת “מסעדנים חזקים יחד” יוצאת למאבק עם מסעדני עוטף עזה למען מניעת הקריסה של עסקיהם. בעמותה מסבירים כי ענף המסעדנות נאבק בגזרות רבות. הוסיפו לזה אזעקות צבע אדום, טילים, בלוני תבערה, פצמ”רים ושאר תחלואי המלחמה בדרום והרי לכם סיטואציה בלתי אפשרית.

ניר שוחט, מסעדת סושימוטו, בשדרות: “מסעדות, בתי קפה וברים הם העסקים שמביאים נורמליזציה לעוטף. המרגוע והמפלט של התושבים. כל טיל או אזעקה משבית את המסעדה או בית הקפה לכמה ימים. ההפסד הוא משולש – לקוחות שלא מגיעים, שכר עובדים שצריך לשלם והרבה מאוד מזון שנזרק בכל פעם שיש אזעקה והעסקים מתרוקנים. אם רכבת הפיצויים לא תעצור לסייע למסעדות ובתי הקפה בעוטף, אנו נקרוס”.

תומר מור, עמותת מסעדנים חזקים ביחד: “המסעדות ובתי הקפה והברים בעוטף עזה מעסיקים מאות עובדים. המסעדות לא עומדות בנטל הטילים וסבבי הלחימה וטובעות בהפסדים כספיים משמעותיים. הענף בעוטף לפני קריסה, בעוד שבעזה החמאס מקבל מזוודות עם מזומנים אחרי כל סבב.  אנו קוראים אל ראש הממשלה, כאחראי הישיר, ומבקשים ממנו לסייע למסעדני עוטף עזה בפיצויים שימנעו את קריסת המסעדות ובתי הקפה בעוטף. קריסה שכזו תשאיר מאות ללא תעסוקה ואלפים רבים ללא מקום שמעניק הרגשת נורמליזציה באזור המתוח גם כך”.

ביום שני ה-24 ביוני יגיעו נציגי המסעדנים מעוטף עזה, שהם חלק משמעותי מ”מסעדנים חזקים יחד”, אל ביתו של ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים על מנת למחות ולקרוא לעזרתו. בעמותה מציינים, כי מחאה זו היאה יריית הפתיחה של מאבק למניעת קריסת המסעדות, בתי הקפה והברים בעוטף.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*