הלבנים של יקב 1848 לחג השבועות

יינות הפרימיום החדשים של היקב: דור 2 – רוזה; דור 2 – שרדונה סוביניון בלאן; דור 4 - שנין בלאן; דור 5 - זנים לבנים

דור 2 - שרדונה סוביניון בלאן
דור 2 – שרדונה סוביניון בלאן

יקב 1848 משיק יינות פרימיום חדשים לקראת חג שבועות: דור 2 – רוזה; דור 2 – שרדונה  סוביניון בלאן; דור 4 – שנין בלאן; דור 5 – זנים לבנים.

דור 2 – רוזה: צבע היין ורדרד בהיר עם הבזקים בגווני אפרסק. באף רמזים של אשכולית אדומה, אפרסק, דובדבן בהיר. היין בעל גוף נעים וחמיצות פריכה עם סיומת ארומטית, פרותית ומרעננת. הגוון המיוחד של הרוזה מתקבל משהייה קצרה עם קליפות הענבים. הענבים מגיעים מכרמים הנטועים למרגלות הר תבור בגליל. יבולים מוגבלים ומשטר מים מבוקר תורמים לקבלת ענבים איכותיים וארומטיים.

מחיר – 60 שקל.

דור 2 – שרדונה סוביניון בלאן: צבע היין קש בהיר ירקרק , באף רמזים של פרחים לבנים, אשכולית צהובה ולימון גראס. היין בעל גוף קל ופריך עם סיומת מינראלית ארוכה. הענבים מגיעים מכרמים הנטועים למרגלות הר תבור בגליל. יבולים מוגבלים ומשטר מים מבוקר תורמים לקבלת ענבים איכותיים וארומטיים. כורמים מנוסים ומעקב אגרונומי רצוף אחרי התקדמות הגפן מאפשרים לבצור כל חלקה בשיאה.

מחיר – 60 שקל.

דור 4 – שנין בלאן

דור 4 – שנין בלאן: צבע היין זהבהב מבריק עם שוליים ירקרקים. באף רמיזות של פירות טרופיים, קליפות לימון, שזיף לבן וחבושים. גוף בינוני ומלטף עם סיומת פירותית מתמשכת. דור 4 – שנין בלאן מצטרף ל”סדרת עולם” המציגה יינות ארץ ישראליים, מזני ענבים שזכו לתהילה בינלאומית המייצגים חבל ארץ, מדינה או אזור בעולם. בזכות תנאי הגידול המוקפדים וטכנולוגיה ייננית מתקדמת, נבחרו הזנים הבולטים באיכותם ובייחודם באקלים הישראלי עבור הסדרה. מקור זן השנין בלאן בצרפת, אך באזור Western Cape שבדרום אפריקה הוא הזן הלבן הנפוץ ביותר בזכות אופיו הייחודי המשלב בין פירותיות שופעת וחמיצות תומכת.

מקור ענבי השנין בלאן מכרם מכוכב השחר אשר במורדות המזרחיות של הרי ירושלים בגובה של כ-600 מטר. לכרם חשיפה טובה לשמש ולילות קרירים התורמים לריכוז טעמים בענבים המאפשרים הבשלה מלאה וביטוי מלוא הפוטנציאל של השנין בלאן.

מחיר – 70 שקל.

דור 5 – זנים לבנים: צבע היין ירקרק זהוב בהיר. באף רמזים של פסיפלורה , אגס בשל, קליפות הדר, אפרסק לבן ואגוז קלוי. גוף מלא ופריך עם סיומת פירותית מרעננת. מקור השרדונה והשנין בלאן מכרמים בוגרים בכוכב השחר אשר בהרי ירושלים בגובה של כ- 600 מ’. אדמת כוכב השחר מסוג ”טרה רוסה” עם אבני בזלת הינה קרקע מנוקזת שמפתחת את השורשים המעצימה את כוחם של הגפנים. הסוביניון בלאן גדל למרגלות הר תבור בגליל התחתון על פסיפס נדיר של אדמת בזלת וסלע גיר מפורר.

מחיר – 80 שקל.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*